۱۵ شهریور ۱۳۷۷، ۰:۰۱
کد خبر: 6928600
T T
۰ نفر
وزیرپست وتلگراف وتلفن : روستاهای بالای 20 خانوار به امکانات مخابراتی مجهز می شوند # مهاباد ، خبرگزاری جمهوری اسلامی 15/06/77 داخلی.اقتصادی.توسعه.طرحهای عمرانی.
وزیر پست وتلگراف و تلفن گفت : تا پایان برنامه پنج ساله دوم تمام روستاهای بالای 20 خانوار کشور زیر پوشش شبکه مخابراتی قرار می گیرند.
محمدرضا عارف روز یکشنبه دربازدید از مراکز و تاسیسات مخابراتی شهرستان های پیرانشهر ، سردشت و مهاباد افزود: هم اکنون شش میلیون و 700 هزار شماره تلفن ثابت و 266 هزار شماره تلفن همراه درکشور وجود دارد که تا پایان برنامه دوم به این تعداد 850 هزار شماره ثابت و 200 هزار شماره تلفن همراه اضافه خواهد شد.
وی گفت: اجرای طرحهای خدمات مخابراتی به عنوان یکی از ابزارهای مهم در تحقق شعار توسعه و سازندگی کشور بشمار می رود که خوشبختانه بخش عظیمی از این برنامه ها اجرا شده است.
عارف افزود : اجرای طرحهای مخابراتی در مناطق محروم از اولویت های برنامه سوم توسعه است و افتتاح مرکز مخابرات هفت هزار و 200 شماره ای در شهرستان مرزی سردشت نیز در این چارچوب صورت گرفت.
در ادامه وزیرپست وتلگراف وتلفن از مرکز 10هزار شماره ای مهاباد که در هفته دولت به بهره برداری رسیده بود بازدید کرد.
در این مراسم نماینده مردم مهاباد در مجلس شورای اسلامی خواستار توجه وزیر پست و تلگراف و تلفن به ایجاد امکانات مخابراتی در سطح این شهرستان شد.
عبدالرحیم نوربخش افزود : هم اکنون 120 روستای تابعه این شهرستان از امکانات ارتباطی محروم هستند و عملکرد مخابراتی این شهرستان درمقایسه با دیگر شهرستان های همجوار 50 درصد کمتر است .
۰ نفر