۱۵ اسفند ۱۳۷۸، ۰:۰۱
کد خبر: 6917201
T T
۰ نفر
خرابی اسفالت ازاد راه کرج به بهشت زهرا رانندگان را بامشکل مواجه کرده است # اسلامشهر ، خبرگزاری جمهوری اسلامی 15/12/78 داخلی. اقتصادی. حمل ونقل.
خرابی اسفالت کمربندی آزادگان حد فاصل آزاد راه کرج به بهشت زهرا ، رانندگان این مسیر را با مشکل مواجه کرده است.
گودال ها، عدم خط کشی مناسب ، کمبود علایم راهنمایی و رانندگی و نبود تعمیرگاه های ثابت و سیار در این مسیر از جمله مشکلاتی است که رانندگان از آن نام می برند.
امین طاهری یک راننده کامیون در اسلامشهر گفت: تردد در مسیر ازاد راه کرج به بهشت زهرا موجب شده که مرتبا جلوبندی اتومبیلم را تعمیر کنم.
وی افزود: این جاده که روزانه صدها خودروی سبک و سنگین در آن تردد می کنند نیاز به ترمیم و آسفالت ریزی مجددا دارد.
هوشنک کبیری یکی دیگر از رانندگان این مسیر گفت: وجود کارخانه های متعدد در حاشیه جاده کمربندی آزادگان باعث تردد روزانه صدها خودروی سبک و سنگین در این مسیر شده است.
اصغر کمالی روستا یکی از شهروندان کرجی گفت:تمامی شهروندان این شهرستان برای رفتن به بهشت زهرا می بایست از این مسیر تردد کنند اما خرابی اسفالت به حدی است که رفت و برگشت در ان حدود سه ساعت به طول می انجامد.
وی گفت: در این کمربندی تنها خط سبقت دارای روکش اسفالت سالم است و همین امر موجب شده که رانندگان بیشتر در این خط حرکت کنند.
این شهروند کرجی افزود: نبود پایگاهها و گشت های امدادی و تعدد مبادی خروجی و ورودی از دیگر مشکلات این کمربندی است.
وی گفت: این مشکل تاکنون چندین بار به مسوولان شهرستان اسلامشهر و شهرداری های مناطق تهران اعلام شده اما تاکنون اقدامی برای رفع ان انجام نشده است.
وی افزود: در این کمربندی به طول 24 کیلومتر حتی یک تعمیرگاه ثابت وجود ندارد و رانندگان درصورت خرابی اتومبیل باید ساعت ها برای رسیدن تعمیرگاه های سیار در انتظار باشند.
یک مقام مسوول در شهرداری شهرستان اسلامشهر در مورد وضعیت این جاده گفت: این کمربندی درحوزه استحفاظی شهرداری منطقه 18 تهران قراردارد و می بایست مراتب از طریق این شهرداری پیگیری شود.
تلاش خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی برای کسب نقطه نظرات شهرداری منطقه 18 تهران پس از تماس های مکرر بی نتیجه ماند.
۰ نفر