۲۴ اسفند ۱۳۸۵، ۰:۰۱
کد خبر: 6670558
T T
۰ نفر
کشاورزان شهرستان ارسنجان فارس از کمبود گازوئیل گلایه کردند ...........................................................
شیراز -ارسنجان خبرگزاری جمهوری اسلامی24/12/85 داخلی. اقتصادی. گازوئیل. گروهی ازکشاورزان شهرستان ارسنجان فارس نسبت به آنچه کمبود گازوئیل برای پمپهای آب خود نامید -گلایه کردند.
به گزارش ایرنا حدود 100 نفراز کشاورزان هفت روستای تابع این شهرستان با مراجعه به فرمانداری ارسنجان نسبت به نبود گازوئیل برای پمپهای تامین آب کشاورزی روستاهای خود اعتراض کردند.
بر اساس این گزارش - کشاورزان اعلام کردند:باتوجه به اینکه بارندگی امسال به حد کافی نبوده وآب کشاورزی مااز موتور پمپ تامین می شود لازم است گازوئیل در اختیار ما قرار گیرد.
فرماندار ارسنجان روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت : ما از مدیرعامل شرکت پخش فرآورده های نفتی فارس در خواست داریم تا نسبت به تامین سوخت مورد نیاز کشاورزان اقدامات لازم را به عمل آورد تا از وقوع تحرکات سوء جلوگیری شود.
معاون فنی عملیاتی شرکت پخش فرآورده های نفتی استان فارس هم دراین خصوص گفت : سهمیه گازوئیل هر استان از سوی تهران تعیین می شود.
مهندس سیدمرتضی دستغیب افزود :گازوئیل سهمیه استان فارس معمولا از منابع مختلف مانند بندرعباس و سیرجان به استان فارس وارد می شود که با توجه به نبودخط لوله و قطار و کمبود کامیونهای نفتکش - ارسال گازوئیل به کندی صورت می گیرد.
شهرستان ارسنجان در 120 کیلومتری شمال شرق شهرستان شیراز قرار دارد.
7383/676/515/675 شماره 019 ساعت 11:43 تمام انتهای پیام 11-43-44.D24
۰ نفر