۱۴ بهمن ۱۳۸۶، ۰:۰۱
کد خبر: 6621264
T T
۰ نفر
معارفه مدیرکل جدید فرودگاه امام خمینی برگزار شد .................................................
شهرری، خبرگزاری جمهوری اسلامی 14/10/86 داخلی.اقتصادی.فرودگاه امام.معارفه مراسم تودیع و معارفه مدیرکل سابق و جدید فرودگاه امام خمینی (ره ) روز یک شنبه با حضور جمعی از کارکنان و مسئولان کشوری در سالن اجتماعات برج مراقبت این فرودگاه برگزار شد.
در این آیین رییس هیات مدیره، مدیرعامل و معاونان شرکت مادر تخصصی فرودگاه های کشور و شرکت های مهندسین مشاور حضور داشتند.
مدیرعامل شرکت فرودگاه های کشور در این مراسم گفت: تمام فرودگاه های کشور باید جلب رضایت مسافران را مدنظر قرار داده و در راستای این هدف تلاش خود را به کار گیرند.
"اصغر کتابچی" افزود: والاترین هدف مدیران فرودگاه باید بر محور رضایت مندی و ارایه بهترین خدمات به مسافران قرار و در این راستا تلاش مضاعفی صورت گیرد.
وی با اشاره به نقش روز افزون فرودگاه امام خمینی در صنعت حمل و نقل هوایی کشور، تاکید کرد: مدیرعامل سابق این فرودگاه تلاش زیادی را برای ارتقا جایگاه آن در این صنعت انجام داده و امیدوارم مدیرعامل جدید نیز این تلاشها را ادامه داده تا به اهداف پیش بینی شده برسیم.
در پایان این مراسم مدیرعامل شرکت فرودگاه های کشور ضمن تشکر از خدمات و تلاش های ارزنده "باقریان"، "مهدی حمیدان پور" را به عنوان مدیرکل جدید فرودگاه امام خمینی معرفی کردند.
مهندس "مهدی حمیدان پور" 25 سال سابقه خدمت در فرودگاه های کشور را دارد و در سال های اخیر مدیرکل فرودگاه آذربایجان شرقی بود.
فرودگاه امام خمینی (ره ) به عنوان شاهراه حیاتی کشور و خاورمیانه در جنوب استان تهران و 35 کیلومتری شهرستان ری واقع شده است.ک1 اقتصام/1530/1660/1558 شماره 168 ساعت 20:01 تمام
۰ نفر

سرخط اخبار اقتصاد