۱ آذر ۱۳۸۶، ۰:۰۱
کد خبر: 6611946
T T
۰ نفر
رییس جمهور: گام های بلندی برای پیشرفت اردبیل برداشته شده است ...........................................................
اردبیل، خبرگزاری جمهوری اسلامی 01/09/86 داخلی.سیاسی.سفرهای استانی.اردبیل.رییس جمهور.
رییس جمهوری اسلامی ایران گفت: گام های بلندی برای پیشرفت، عمران و توسعه استان اردبیل برداشته شده است.
به گزارش خبرنگار ایرنا، دکتر محمود احمدی نژاد عصر پنج شنبه در ابتدای جلسه استانی هیات دولت در اردبیل افزود: امروز می توان آثار این پیشرفت را در زندگی مردم این استان مشاهده کرد.
وی با قدردانی از استقبال حماسی و باشکوه مردم اردبیل خاطرنشان کرد:اگر قرار بود صحنه سیاسی تدارک و کمر دشمن شکسته شود، مردم اردبیل با آگاهی و ایمان خود این صحنه را خلق کردند.
رییس جمهوری امواج انسانی استان اردبیل را یک دل و یک دست خواند و گفت: مردم اردبیل با حضور خود باقیمانده امید دشمن را به یاس تبدیل کرده و با مشت های گره کرده عزت و سرافرازی ملت ایران را فریاد زدند.
احمدی نژاد با اشاره به شعور و آگاهی عموم مردم اردبیل اظهارداشت: ما در شعارهای مردم مطالب عادی ندیدیم بلکه همه آنها آرمانی بود و این مسوولیت دولت برای خدمت بیشتر را سنگین تر می کند.
رییس جمهور مردم اردبیل را صمیمی ترین، کم توقع ترین و خیرترین انسانها ذکر کرد و افزود: خدا را سپاسگزاریم که به فاصله 15 ماه با همت و تلاش مسوولین و مردم این استان اقدامات زیاد و گام های بلندی در راه پیشرفت استان برداشته شده است.ک/3 618/530 شماره 111 ساعت 16:55 تمام
۰ نفر