۱۴ آبان ۱۳۸۶، ۰:۰۱
کد خبر: 6609571
T T
۰ نفر
بانک ملی اتهامات خزانه داری آمریکا را سیاسی و فراقانونی خواند .............................................................
تهران ، خبرگزاری جمهوری اسلامی 14/08/86 داخلی .اقتصادی.بانک ملی.
بانک ملی ایران باتکذیب کامل اتهامات منتسب به خود از جانب وزارت خزانه - داری آمریکا، انجام هر گونه عملیات بانکی مشکوک در گذشته و حال را نفی کرد.
به گزارش ایرنا ،روابط عمومی بانک ملی ایران روز دوشنبه با اعلام این مطلب افزود : به علت وجود تناقض ها در اتهام های وارده به این بانک و عدم هر گونه ادله و مدارک مستند، سیاسی و بی اثر بودن این اتهام ها که همچون گذشته به منظور فشار علیه جمهوری اسلامی ایران مطرح شده، کاملا مشخص است.
بر اساس این گزارش: خزانه داری آمریکا در بیانیه 25 اکتبر 2007 خود بدون هیچ دلیل و مدرکی، اتهاماتی را علیه بزرگترین بانک کشور مطرح و به صورتی غیرمنصفانه،حق قانونی بانک ملی ایران را جهت دفاع در برابر اتهامات وارده سلب کرده است.
لازم به ذکر است ، دولت آمریکا از چندی پیش در راستای اقدامات ضد ایرانی خود بانک های ملی و سپه ، صادرات و ملت را تحریم کرده است .
در این گزارش آمده است : بانک ملی ایران ضمن محفوظ دانستن حقوقش برای اتخاذ اقدامات قضایی علیه مسئولان این تصمیم سیاسی، آمادگی کامل خود را جهت پاسخگویی به سوال ها و شبهه های کارگزاران و طرف های معاملاتی خود در این خصوص اعلام می کند.
اقتصام . 1553 / 1557 شماره 020 ساعت 11:01 تمام
۰ نفر