۶ تیر ۱۳۸۶، ۰:۰۱
کد خبر: 6597072
T T
۰ نفر
شهرک های صنعتی فعال به بخش خصوصی واگذار می شود ................................................
تهران بزرک، خبرگزاری جمهوری اسلامی 06/04/86 داخلی.اقتصادی.شهرک های صنعتی.
معاون سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران گفت: شهرک های صنعتی پس از فعال شدن به بخش خصوصی واگذار می شود.
"احمد کاویانی" روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: این سازمان تلاش دارد شهرک های صنعتی کوچک را که از فعالیت مناسبی برخوردار هستند، به واحدهای صنعتی فعال در آنها واگذار کرده تا روند خصوصی سازی اقتصاد سرعت بیشتری گیرد.
وی اظهارداشت: لایحه ضوابط تملک و واگذاری شهرک های صنعتی به واحدهای فعال در آنها هم اکنون به مجلس شورای اسلامی فرستاده شده و در نوبت قرائت در صحن علنی قرار دارد.
وی با بیان اینکه تحقق این امر تحول مناسبی را در فعالیت های شهرک های صنعتی ایجاد می کند، گفت: پس از ابلاغ سیاست های کلی اصل 44 قانون اساسی از سوی رهبری، سازمان صنایع کوچک و شهرک های صعنتی به زمینه سازی واگذاری شهرک ها پرداخته و تا پایان سال اجرایی خواهد شد.
معاون سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران تعداد شهرک های صنعتی فعلی در کشور را در حدود 770 شهرک اعلام و تصریح کرد که تا پایان برنامه چهارم توسعه این تعداد شهرک به یکهزار واحد افزایش خواهد یافت.
کاویانی با بیان اینکه بخشی از شهرک های صنعتی در کشور نیمه فعال بوده یا کاملا غیر فعال است، تاکید کرد: این شهرک ها بدون هیچ برنامه و هدفی در سال های گذشته احداث شده که این سازمان برای احیای فعالیت های اقتصادی آنها در تلاش است. ک/3 تهرام/7245/687/1840 شماره 155 ساعت 10:18 تمام انتهای پیام D06.42-10-18
۰ نفر