۷ آذر ۱۳۸۷، ۰:۰۱
کد خبر: 6576966
T T
۰ نفر
وزیرارتباطات: سرعت پیشرفت در دولت نهم چشمگیر بوده است ..................................................
خبرگزاری جمهوری اسلامی 87/09/07 اقتصاد.پست.وزیر ارتباطات کرمانشاه- وزیرارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: دولت نهم ازابتدای کارخود تا کنون ازهیچ کوششی دریغ نکرده و همین مساله باعث شده سرعت پیشرفت کشور چشمگیر باشد.
محمد سلیمانی چهارشنبه شب درمراسم افتتاح ساختمان اداره کل پست استان کرمانشاه افزود: ازآنجا که دردولت نهم مسوولین به فکر خویش نیستند و بیشتر درفکر انجام خدمت صحیح هستند باعث شده که موجبات پیشرفت بیشتر ازگذشته فراهم آید.
وی اظهارداشت: دراین سه سال تحولات خوبی را درکشور شاهد بوده ایم، گرچه مشکلات و عقب ماندگیهای کشور زیاد است ولی تلاش و همت مردم و مسوولین به همراه نوآوری و شکوفایی سبب شده حرکات خوبی در جامعه دیده شود.
وی گفت: ایرانیان ازبنیانگذاران پست دردنیا هستند و اکنون نیز در آمارها ی پستی جزو کشورهای برتر محسوب می شوند و ایرانیان همیشه با ابتکار و نوآوری در دنیا حرفی برای گفتن خواهند داشت.
وی افزود: دراستان کرمانشاه نیز همه چیز برای پیشرفت مهیاست و کرمانشاه درقسمت پستی با توجه به موقعیت مکانی خود باید آماده سرویس دهی به استانهای مجاور نیز باشد و سعی کند مثل همیشه در این قسمت حرف اول را در کشور بزند.
وی گفت: شرکت پست جمهوری اسلامی ایران درسال 84 تنها 500 میلیون مرسوله را جابه جا می کرد ولی هم اکنون بیش از یک میلیارد مرسوله جابجا می شود که خود نشان دهنده پویای دردولت نهم است.
7456/587/567 شماره 027 ساعت 17:34 تمام
۰ نفر