۳ آذر ۱۳۸۹، ۰:۰۱
کد خبر: 6534343
T T
۰ نفر
پوشش ریسک سرمایه گذاری در بورس با بهره گیری از مشاورین دارای مجوز ..................................................
خبرگزاری جمهوری اسلامی 89/09/03 اقتصاد.بورس.ریسک تهران- عضو هیات مدیره شرکت بورس و اوراق بهادار گفت:ارایه خدمات مشاوره در زمینه سبدگردانی و بازار گردانی و خرید و فروش از این جهت که توسط بورس کنترل و نظارت می شود بسیار پراهمیت است و داشتن مجوز دراین زمینه نشان می دهد که این نهادها برای رسیدن به جایگاه کنونی مراحل مختلفی را گذرانده اند.
به گزارش ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی بازار سرمایه (سنا)، محمدرضا رهبر افزود: این یک امر طبیعی است که هر فردی بخواهد نسبت به سرمایه گذاری اقدام کند باید از داشتن یا نداشتن مجوز نهادهای مشاوره و کارگزاری مطمئن شود چرا که داشتن مجوز در بخش خدمات مشاوره از اهمیت ویژه ای برخوردار است.
مدیرعامل کارگزاری حافظ با بیان اینکه مساله نظارت از نظر قانون و حفظ امنیت سرمایه گذاری بسیار مهم است، تصریح کرد که اگر کنترل و نظارت های لازم در این خصوص اعمال نشود، ریسک سرمایه گذاری بالا خواهد بود و سرمایه گذاران در این زمینه متضرر خواهند شد.
عضو هیات مدیره شرکت بورس تاکید کرد: سرمایه گذاران به واسطه حضور در بورس باید از آشنایی کافی برای اقدام به سرمایه گذاری برخوردار باشند در غیر این صورت تنها از کارگزاری ها و نهادهای مشاوره دارای مجوز سازمان بورس بهره گیرند.
اقتصام ** 9141 ** 1558 شماره 015 ساعت 12:19 تمام
۰ نفر