۲۳ آبان ۱۳۸۹،‏ ۰:۰۱
کد خبر: 6533835
۰ نفر
بهبود شاخص های عملیاتی درپایانه نفتی خارک ..................................................
خبرگزاری جمهوری اسلامی 89/08/23 اقتصاد.نفت.پایانه ها تهران- عملکرد مسئولین بارگیری و اسناد در واحد عملیات صادرات و بارگیری اسکله نفتی خارک ، به ترتیب از 90 به 5/94 درصد ارتقا یافت و همچنین عملکرد بارگیری و محاسبات نیز از 90 درصد به 94 درصد رسید .
به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی شرکت پایانه های نفتی ایران، نتایج عملکرد پنج سال متوالی از واحدهای مختلف مدیریت عملیات نشان می دهد که رضایت مشتریان این شرکت از سال 84 تا نیمه دوم سال89 همواره رو به افزایش بوده است.
براساس این گزارش ، پیشرفت رضایت نفتکش ها از عملکرد راهنمایان در واحد عملیات دریایی پایانه نفتی خارک درآخرمهر ماه امسال بررسی شد که نشان داد رضایت ازعملکرد راهنمایان از 96 درصد در سال 84 به 3/99 درصد در سال جاری رسیده که بالاترین میزان رضایتمندی را نسبت به دیگرموارد درپی داشته است.
همچنین رضایت نفتکش ها ازعملکرد یدک کش ها و درصد نحوه جوابگویی واکنش راهنمایان ازدیگر موارد رضایت مشتریان شرکت پایانه های نفتی ایران است که به ترتیب از 94 و97 درصد در سال 84 به 99 درصد تا پایان نیمه اول سال 89 رسیده است.
یادآور می شود : مدیریت عملیات شرکت پایانه های نفتی ایران در راستای تکریم ارباب رجوع و بالا بردن سطح کمیت و کیفیت خدمات ارایه شده به نفتکش ها، پرونده ای جهت دریافت نظرات نفتکش ها در خصوص میزان رضایت آنها از کلیه عوامل موثر در رابطه با عملیات بارگیری و صادرات مواد نفتی با کیفیت بهتر، سرعت بالاتر و دقت بیشتر تهیه کرده تا بدین ترتیب موجبات رضایت ذی نفعان و مشتریان را کسب نماید.
اقتصام 1601**1053** شماره 066 ساعت 15:18 تمام

سرخط اخبار اقتصاد