۳ شهریور ۱۳۹۰، ۰:۰۱
کد خبر: 6509905
T T
۰ نفر
; حامد خواستار ; روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرگزاری جمهوری اسلامی اظهار داشت: یکی از مسائلی که شرکت های خدمات رسان و به ویژه مخابرات را به شدت آزار می دهد بحث عدم وصول مطالبات است و این در حالی است که حیات این شرکت ها وابسته به درآمد آنهاست.
وی با اشاره به صدور قبض با هزینه های بالا و تلاش برای رساندن به موقع آن دست مردم ،گفت: با این وجود برخی شهروندان بدهی های خود را به موقع پرداخت نمی کنند.
وی ایجاد مشکل در اجرای به موقع تعهدات، تامین منابع مالی و ارائه خدمات بهتر را از مشکلات ناشی از این موضوع عنوان و اضافه کرد: پرداخت به موقع مطالبات مخابرات از سوی شهروندان حقی است که بر گردن دارند و مردم در قبال خدمات دریافتی وظیفه دارند بهای آن را بپردازند.
مدیر مخابرات سبزوار بدون اشاره به مبلغ بدهی شهروندان به مخابرات ، بیشترین این بدهی ها را مربوط به تلفن ثابت و در بخش مشترکان خانگی و بازار عنوان کرد. وی به ارائه خدمات مخابراتی در سطح شهرستان از جمله سرویس هشت ستاره و اینترنت پرسرعت هم اشاره کرد و افزود: 90 درصد روستاهای سبزوار در هفته دولت از نمایشگر تلفن بهره مند ونمایشگرهای تلفن 10 درصد دیگر تا یک ماه آینده وصل می شود.
/659/7501/7499
۰ نفر