; حامد خواستار ; روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرگزاری جمهوری اسلامی
اظهار داشت: یکی از مسائلی که شرکت های خدمات رسان و به ویژه مخابرات را به
شدت آزار می دهد بحث عدم وصول مطالبات است و این در حالی است که حیات این
شرکت ها وابسته به درآمد آنهاست.
وی با اشاره به صدور قبض با هزینه های بالا و تلاش برای رساندن به موقع آن
دست مردم ،گفت: با این وجود برخی شهروندان بدهی های خود را به موقع پرداخت
نمی کنند.
وی ایجاد مشکل در اجرای به موقع تعهدات، تامین منابع مالی و ارائه خدمات بهتر
را از مشکلات ناشی از این موضوع عنوان و اضافه کرد: پرداخت به موقع مطالبات
مخابرات از سوی شهروندان حقی است که بر گردن دارند و مردم در قبال خدمات
دریافتی وظیفه دارند بهای آن را بپردازند.
مدیر مخابرات سبزوار بدون اشاره به مبلغ بدهی شهروندان به مخابرات ، بیشترین
این بدهی ها را مربوط به تلفن ثابت و در بخش مشترکان خانگی و بازار عنوان
کرد.
وی به ارائه خدمات مخابراتی در سطح شهرستان از جمله سرویس هشت ستاره و
اینترنت پرسرعت هم اشاره کرد و افزود: 90 درصد روستاهای سبزوار در هفته دولت
از نمایشگر تلفن بهره مند ونمایشگرهای تلفن 10 درصد دیگر تا یک ماه آینده وصل
می شود.
/659/7501/7499
مدیر مخابرات سبزوار خواستار مساعدت مردم در پرداخت به موقع بدهی ها شد
۳ شهریور ۱۳۹۰، ۰:۰۱
کد خبر:
6509905