۷ آبان ۱۳۸۳، ۰:۰۱
کد خبر: 6390819
T T
۰ نفر
هشت هزار مشترک تلفن همراه در بحنورد بین بانک ها سرگردانند # بجنورد ، خبرگزاری جمهوری اسلامی 07/08/83 داخلی.اجتماعی.ارتباطات.تلفن همراه. مشترکان تلفن همراه در بجنورد بـرای پرداخت هزینه مکالمات بیـن بانکهای بجنورد سرگردان هستند. کارکنان بیشتر بانکهای بجنورد از دریافت فیش هزینه مکالمه مشترکان تلفن همراه خودداری کرده و مراجعان را به بانک ملی این شهرستان حواله می دهند. مسوول گیشه های دریافت فیش هزینه خدمات عمومی بیشتر بانکها دلیل خودداری از دریافت فیش هزینه مکالمات تلفن همراه را بنا به درخواست اداره مخابرات بجنورد ذکر می کنند. یکی از کارکنان بانک صادارت بجنورد در این زمینه گفـت: کارکنان بانک به دلیل منظور شدن مکرر مبالغ پرداختی بـه عنوان بدهی در فیشهای بعـدی، اینک از دریافت آن منع شده اند. وی که خواست نامش ذکر نشود، افـزود: فیش هزینه دیگر خدمات عمومی در این شعبه دریافت می شود، اما مخابرات اعلام کرده است کـه مشترکان تلفن همراه را به بانک ملی هدایت کنیم. یکی از کارکنان بانک ملت بجنورد نیز که به دلیل محدودیت شغلی خواست نامش ذکـر نشود، گفـت: مشترکان بـه صورت مکرر بـه این شعبه مراجعه کرده و دلیل منظور نشدن مبالغ پرداختی قبلی را می پرسند. وی افزود: به همین دلیل مسوولان بانک تنها راه چاره را در عدم دریافت این فیشها دانسته اند. سرپرست بانک ملت حوزه بجنورد نیـز در ایـن خصوص گفت: تمام شعب این بانک موظف به دریافت فیشهای هزینه مکالمات تلفن همراه هستند. "وحدانی" افزود: اما شرکت مخابرات باید توجه بیشتری در لحاظ کردن مبالغ پرداختی توسط مشترکان در حساب مربوط بـه آنان نماید تا از درج مکـرر این مبالغ به صورت بدهی در فیشهای بعدی جلوگیری شود. او گفت: بارها مشترکان به صورت مکرر به شعب این بانک مراجعه کرده و نسبت به منظور نشدن مبالغ پرداختی در صورت هزینه مکالمات اعتراض کرده اند. سرپرست بانک ملی حوزه بجنورد نیز در این خصوص از مراجعه انبوه مشترکـان تلفن همراه به شعبه مرکزی این بانک برای پرداخت هزینه مکالمات انتقاد کرد.
"حسین دشتی" گفـت: برابر قانون تمام بانکها موظف بـه دریافت فیش هزینـه مکالمات تلفن همراه هستند اما متاسفانه اکنون بیشتر مشترکان به شعبه مرکزی بانک ملی بجنورد مراجعه می کنند. وی خواستار اقدام فرمانداری در این خصوص شد. اظهارات این افراد در حالی صورت می گیرد که مدیرعامل شرکت مخابرات خراسان شمالی می گوید: این شرکت هیچ ابلاغی برای محدود کردن مشترکان تلفن همراه به واریز هزینه های مکالماتشان در بانک ملی نداشته است. "سید علی عسگریانی" گفـت: همه بانکها موظفند فیشهای هزینه مکالمات تلفن همراه را دریافت کنند، امـا باید در کمترین زمان آنها را به شرکت مخابرات تحویل دهند. مسوول اداره امور اجتماعی فرمانداری بجنورد در این خصوص گفت: این اداره به صورت عینی و شفاهی در جریان مشکلات مشترکان تلفن همراه قرار گرفته است.
"محمدعلی گریوانی" افزود: هم اکنون اقدام لازم برای ابلاغ رسمی به بانکها و شرکت مخابرات به منظور رفع این مشکل، در دست انجام است. شرکت مخابرات بجنورد بیش از هشت هزار مشترک تلفن همراه را زیر پوشش دارد که با واگذاری سیم کارتهای ثبت نام شده تا خردادماه سال آینده، این رقم از 17 هزار مورد نیز فراتر خواهد رفت. 102/2738/626 تمام
۰ نفر