۲۷ تیر ۱۳۸۶، ۰:۰۱
کد خبر: 6209389
T T
۰ نفر
فرماندار بوکان: شورای نگهبان ضامن اسلامیت و بقای جمهوری اسلامی است .................................................................
بوکان، مهاباد خبرگزاری جمهوری اسلامی 27/04/86 داخلی.سیاسی.انتخابات.شورای نگهبان.
فرماندار بوکان با تاکید بر اینکه، شورای نگهبان ضامن اسلامیت و بقای جمهوری اسلامی است، گفت: این شورا از یادگارهای ارزشمند امام خمینی (ره ) و پاسدار ارزشهای والای اسلامی و قوانین شرعی است.
به گزارش ایرنا، حسن عباسی روز چهارشنبه در همایش بزرک ناظرین شورای نگهبان استان آذربایجان غربی در بوکان، افزود: مخالفین شورای نگهبان در واقع مخالفین اسلام و جمهوری اسلامی هستند و دوست ندارند اسلام در این کشور حاکم شود.
وی، رمز موفقیت و پیروزی نظام جمهوری اسلامی و اصلاح امور کشور و قوانین و انتخابات را مرهون دقت و توجه شورای نگهبان دانست و گفت: وجود شورای نگهبان و نظارت دقیق آن بر انتخابات موجب شده مردم با خیالی آسوده در انتخابات شرکت کنند.
عباسی همچنین از روحانیت به عنوان عامل پایداری و موفقیت نظام جمهوری اسلامی یاد کرد و اظهارداشت: وجود روحانیت و همچنین دین باوری مردم ایران در طول 28 سال گذشته موجب خنثی شدن بسیاری از توطئه هایی شده که دشمنان علیه مردم ما بکار گرفته بودند.
وی تاکید کرد: ملت ایران همچون گذشته در انتخابات آینده مجلس شورای اسلامی حضور باشکوه و مثال زدنی خواهد داشت.
در این جلسه راههای دقیق نظارت بر انتخابات آینده و همچنین راهکارهای افزایش مشارکت مردمی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.ک/2 7510/583/587 شماره 054 ساعت 12:36 تمام
۰ نفر