۱۹ تیر ۱۳۸۶، ۰:۰۱
کد خبر: 6207734
T T
۰ نفر
فرمانده نیروی مقاومت بسیج خواستار افزایش بصیرت بسیجیان در مقابله با دشمنان شد ......................................................................
مشهد، خبرگزاری جمهوری اسلامی 19/04/86 داخلی.سیاسی.بصیرت.بسیج.
فرمانده نیروی مقاومت بسیج سپاه پاسداران انقلاب اسلامی کشور خواستار افزایش بصیرت و آگاهی بسیجیان در مقابله با توطئه های مختلف دشمنان انقلاب اسلامی شد.
سردار سرتیپ پاسدار "سیدمحمد حجازی"روز سه شنبه در مراسم تودیع و معارفه فرمانده منطقه مقاومت بسیج استان خراسان رضوی در مشهد، افزود: امروزه افزایش بصیرت و دشمن شناسی و شناخت اهداف خائنانه دشمنان از ضروریات بسیار مهم بسیج است.
به گزارش ایرنا وی اظهار داشت: بسیجیان باید ضمن افزایش آمادگی خود، نسبت به این امر توجه جدی داشته باشند.
وی بیان کرد: دشمنان برای نیل به اهداف شوم خود قبل از هر اقدام نظامی علیه کشورمان از طرق مختلف حامیان انقلاب و مردم را از نظام دلسرد می کنند.
وی برجسته نشان دادن مشکلات و کمبودها را یکی از اقدامات معاندان در این ارتباط دانست و خواستار هوشیاری بیشتر نسبت به آن شد.
امام جمعه مشهد نیز در این مراسم در سخنانی گفت: امروزه دشمنان انقلاب از هیچ دشمنی نمودن علیه کشورمان دریغ نمی کنند و تاکنون هرچه در توان داشتند در دشمنی علیه ما استفاده کرده اند.
حجت الاسلام والمسلمین "سیداحمد علم الهدی" اظهار داشت: در داخل کشور نیز برخی از عناصر و جریانهای سیاسی فرصت طلب به عناوین مختلف سعی می نمایند قدرت را از جریان دین و ولایت فقیه منحرف کنند.
وی خواستار هوشیاری عمومی جامعه برابر اهداف شوم و خائنانه دشمنان و عوامل آنها شد.
نماینده مردم استان خراسان رضوی در مجلس خبرگان رهبری افزود: امروزه بسیج و سپاه پایه و نقطه اتکای ما است و با وجود این نقطه اطمینان ما در انجام وظایف خود در جامعه اسلامی از آرامش خاطر خاصی برخورداریم.
در خاتمه این آیین سردار سرتیپ دوم پاسدار "سید هاشم غیاثی" به عنوان فرمانده جدید منطقه مقاومت بسیج سپاه پاسداران انقلاب اسلامی استان خراسان رضوی معرفی و از خدمات سردار "جواد کریمی" در این سمت تقدیر شد.ک/2 7490/663/659 شماره 157 ساعت 17:28 تمام
۰ نفر

سرخط اخبار جامعه