تاثیر مشارکت دادن فعالان اقتصادی در افزایش صادرات به قطر
.........................................................
تهران ، خبرگزاری جمهوری اسلامی 13/04/86
داخلی.اقتصادی.بازرگانی
معاون بازاریابی و تنظیم روابط سازمان توسعه تجارت، در نشست تنظیم روابط
تجاری ایران و قطر، گفت: برای شناسایی و افزایش صادرات کالا و خدمات بازار-
یانی به قطر باید از فعالان اقتصادی شاخص کشور بهره گرفت.
به گزارش ایرنا، "محمدعلی ضیغمی"، اعزام هیات های تجاری بازاریابی به
کشورها، تشکیل میزهای کشوری برای توسعه صادرات به کشورهای هدف از جمله
موارد مهم در توسعه صادرات غیرنفتی برشمرد.
در گزارش سازمان توسعه تجارت آمده است: توانمندیهای اقتصادی - تجاری
کشور برای بهبود تراز تجاری، شناسایی بازار قطر، بررسی روابط دو جانبه و
راهکارهای بهبود روابط از جمله محورهای مورد گفت وگو در نشست تنظیم روابط
تجاری ایران و قطر بود.
اقتصام/1601/1558/
شماره 109 ساعت 04:14 تمام
انتهای پیام E13.59-04-14