۹ اردیبهشت ۱۳۸۶، ۰:۰۱
کد خبر: 6195190
T T
۰ نفر
تمام پولهای به سرقت رفته از بانک تجارت در عسلویه بازگردانده شد ................................................................
عسلویه ، خبرگزاری جمهوری اسلامی 9/2/86 داخلی.اقتصادی.بانک تجارت.سرقت.
رییس بانک تجارت شعبه بیدخون ازتوابع عسلویه استان بوشهر گفت: شش میلیارد و 792میلیون ریال چک مسافرتی و پول که روز شنبه از این بانک به سرقت رفته بود، بازگردانده شد.
روز گذشته سه سارق مسلح نقابدار وارد بانک تجارت شعبه 26620 بیدخون ازتوابع عسلویه شدند وتمام چکهای مسافرتی و پولهای نقد موجود در گاو صندوق بانک را پس از زخمی کردن یکی از متصدیان بانک به سرقت بردند.
به گفته شاهدان عینی پس از تماس یکی از اهالی با پلیس 110، بلافاصله روستای بیدخون در محاصره نیروی انتظامی قرار گرفت و جست و جو برای یافتن سارقان موتورسوار آغاز شد.
درجریان تعقیب وگریزنیروی انتظامی با سارقان،آنها موتورسیکلت، اسلحه های خود و چکهای مسافرتی و پولهای به سرقت برده شده را رها کردند و با عوض کردن لباسهای خود متواری شدند.
احمد ستوده متصدی بانک که از قسمت پای چپ زخمی شده است برای مداوا به بیمارستان "دنا" در شیراز اعزام شد و بر اساس آخرین اطلاعات حال عمومی وی خوب گزارش شده است.
سرهنک رهام بخش حبیبی فرمانده نیروی انتظامی پارس جنوبی در گفت وگو با خبرنگار ایرنا با تاکید بر این که نیروی انتظامی در کوتاهترین زمان ممکن و بلافاصله پس از گزارش سرقت وارد عمل شد، اظهار داشت: تحقیقات گسترده ای برای شناسایی سارقان آغاز شده است.
به گفته وی سارقان هنگام فرار یک اسلحه کلاشینکف و دو مسلسل دستی از خود برجای گذاشته اند.
روستای بیدخون از توابع بخش عسلویه شهرستان کنگان محل اسکان بسیاری از کارگران غیربومی است که در پروژه های پارس جنوبی مشغول فعالیت هستند و غیربومی بودن افراد، شناسایی سارقان را برای اهالی روستا با مشکل مواجه کرده است.
بخش عسلویه متشکل از دو شهر و 21 روستا از توابع شهرستان کنگان استان بوشهر است.ک/3 1889/675 شماره 165 ساعت 11:15 تمام انتهای پیام E09.15-11-23
۰ نفر

سرخط اخبار جامعه