۲۶ مهر ۱۳۸۹، ۰:۰۱
کد خبر: 6133994
T T
۰ نفر

رییس سازمان بازرسی کل کشور:

۲۶ مهر ۱۳۸۹، ۰:۰۱
کد خبر: 6133994
رییس سازمان بازرسی کل کشور: دشمن با نفوذ در دستگاهها به دنبال ایجاد استحاله از درون است ..................................................
خبرگزاری جمهوری اسلامی 89/07/26 اجتماعی.سازمان بازرسی کل کشور.دستگاه های دولتی تهران - رییس سازمان بازرسی کل کشور به تئوری استحاله از درون و ایجاد فرسایش در دستگاههای دولتی توسط دشمنان نظام اشاره کرد و گفت: دشمن با نفوذ در دستگاه ها به دنبال ایجاد استحاله از درون است.
به گزارش روز دوشنبه ایرنا از سازمان بازرسی کل کشور، حجت الاسلام والمسلمین مصطفی پورمحمدی افزود: یکی از وظایف حراست دستگاهها، جلوگیری از نفوذ دشمن و عوامل آنها در دستگاههای اداری و اجرایی است که خوشبختانه در این زمینه عملکرد مثبت و موفقی داشتند.
این مقام قضایی ادامه داد: اینکه دستگاههای اداری با آرامش به انجام وظایف قانونی خود مشغولند نتیجه مراقبت و دقت چند دهه فعالیت مجموعه حراست دستگاه ها است.
به گفته رییس سازمان بازرسی کل کشور، دشمن در نخستین اقدام خود در این زمینه، حوزه های فرهنگی همچون دانشگاهها و پس از آن موسسات اقتصادی و سیاسی را نشانه گرفت اما در همه این بخش ها با هوشیاری و اقدام به موقع حراست ها و دیگر بخش های نظام با شکست روبه رو شد.
حجت الاسلام والمسلمین پورمحمدی ، فرسایش از درون دستگاههای دولتی را از دیگر اقدام دشمن برای ضربه زدن به نظام عنوان کرد و افزود: در جنگ نرم و انقلاب های رنگی که این روزها در دستور کار دشمن است نیز اصل بر نفوذ دشمن در دستگاههاست که از طریق آن زمینه را برای ایجاد آشوب و هرج ومرج فراهم می کنند.
این مقام قضایی تصریح کرد: تئوری استحاله از درون که مدت هاست سرویس های اطلاعاتی دشمن به دنبال اجرای آن است ، اساسش نفوذ در دستگاههاست که خوشبختانه این اتفاق نیفتاده است.
رییس سازمان بازرسی کل کشور بر کنترل بیشتر و دقیق تر در رعایت انضباط، برنامه و قانون تاکید کردو ادامه داد: هرچند حراست ها در این بخش زیاد دخیل نیستند اما به کمک و همکاری آنها نیاز است.
رییس سازمان بازرسی کل کشور، ادامه داد: در مواجهه با دشمن بیرونی و خارجی توفیق داشتیم اما در رویارویی با دشمن درونی و بی انضباطی ها و بی برنامگی ها باید بیشتر دقت و مراقبت کرد.
پورمحمدی با اشاره به قدرت و نفوذ انقلاب اسلامی در فراسوی مرزها ، گفت: نباید اجازه دهیم با عدم کارایی دستگاهها و ایجاد بدبینی در بین مردم این قدرت و نفوذ انقلاب در داخل سست شده، پیوستگی و همبستگی مردم کم شود.
اجتمام 1010**9140** شماره 024 ساعت 12:26 تمام
۰ نفر