۲۴ تیر ۱۳۸۹، ۰:۰۱
کد خبر: 6128863
T T
۰ نفر
جشنواره ملی جوانان با توانایی خاص برگزار می شود ..................................................
خبرگزاری جمهوری اسلامی 89/04/24 اجتماعی.بهزیستی.جشنواره تهران-سازمان بهزیستی کشور اعلام کرد:جشنواره ملی جوانان دارای توانایی های خاص به عنوان یکی از 15 جشنواره اقماری جشنواره ملی جوان ایرانیفردا -جمعه- در سالن برج میلاد برگزار می شود.
به گزارش روز پنج شنبه ایرنا از بهزیستی کشور،معرفی جوانان برتر و موفق در حوزه های مختلف علاوه بر تاثیرگذاری ویژه در ارتقا هویت دینی و ملی جوانان اقدامی مهم در جهت ارایه الگوهای برتر به جامعه جوان کشور است.
در این گزارش آمده است: این جشنواره تلاش می کند با ورود به حوزه فعالیت جوانان دارای توانایی های خاص، تصویری واقع بینانه از توانایی و کارآمدی جوانان دارای توانایی خاص را در حوزه های مختلف به جامعه نشان دهند.
این جشنواره با هدف شناسایی، معرفی و تجلیل از جوانان برتر دارای توانایی خاص، معرفی تراز شایسته جوان ایرانی و ارایه الگوهای موفق و توجه ویژه به تمامی ابعاد سرمایه های اجتماعی جامعه جوان، نشاط افزایی، افزایش روحیه اعتماد به نفس عمومی و ارتقا روحیه امید به آینده در بین این جوانان برگزار می شود.
همچنین، فراهم آوردن بستر مناسب جهت شناخت واقع بینانه از توانایی های جوانان دارای شرایط خاص و فراهم کردن زمینه آشنایی مسولان، مدیران و برنامه ریزان کشور با توانایی های جوان موفق ایرانی از دیگر اهداف برگزاری این جشنواره است.
جشنواره ملی جوانان دارای توانایی های خاص با محورهای علمی-پژوهشی، هنری ، ورزشی، خلاقیت، استقلال فردی و خود شکوفایی، فعالیت های اجتماعی و بخش ویژه جوانان معلول ساکن در مراکز نگهداری میزبان رقابت جوانان و محلی برای کشف این استعدادهای ارزشمند خواهد بود.
اجتمام 9134** / شماره 025 ساعت 15:43 تمام
۰ نفر