۴ تیر ۱۳۸۹، ۰:۰۱
کد خبر: 6127964
T T
۰ نفر

مدیر کل پیش بینی سازمان هواشناسی

۴ تیر ۱۳۸۹، ۰:۰۱
کد خبر: 6127964
مدیر کل پیش بینی سازمان هواشناسی شرایط جوی از نظر وجود گرد و غبار تا فردا بهتر خواهد شد ..................................................
خبرگزاری جمهوری اسلامی 89/04/04 اجتماعی.شرایط جوی.هوا.گرد و غبار تهران - مدیر کل پیش بینی سازمان هواشناسی کشور از بهتر شدن شرایط جوی از نظر گسترش گرد و غبار تا روز شنبه خبر داد.
پرویز رضا زاده روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : از آنجا که وزش باد در استان ها از غرب به شرق کشور قوی بود ، توقف گرد و غبار یاد شده ناشی از کشورهای عراق و سوریه ، در نواحی درگیر کمتر بود و این گرد وغبار سریعتر فرایند عبور را طی کرد .
رضا زاده با بیان اینکه شرایط جوی کشور امروز (جمعه ) در استان هایی همچون کرمانشاه ، خوزستان ، لرستان ، بوشهر نسبت به روز گذشته ، بهتر شده است و انتظار بهبود آن تا فردا نیز وجود دارد ، گفت : روز گذشته بخش هایی از فارس ، گیلان ، اردبیل ، مازندران، قم و اصفهان با پدیده گرد و غبار مواجه بودند .
وی در خصوص وجود گرد و غبار در تهران نیز گفت : روز گذشته (پنجشنبه ) وضعیت دید ، در حوالی مهرآباد و فرودگاه امام خمینی (ره ) تا حدود دو هزار و 500 متر پایین آمده بود و حتی بخش طالقان نیز با این پدیده مواجه شد اما این وضعیت امروز نسبت به روز گذشته بهتر شده است .
وی به هموطنانی که در نواحی عبور گرد و غبار زندگی می کنند توصیه کرد که در هنگام بروز این پدیده حتی الامکان از منازل خود بیرون نیامده و تردد خود در سطح شهر را کمتر کنند .
به گزارش ایرنا ، استانداری کرمانشاه ادارات ، ارگانها و بانکهای این استان را به علت وجود گرد و غبار شدید در فضای استان در روز پنجشنبه تعطیل اعلام کرده بود.کد3 اجتمام ** 1776/ 1552 شماره 002 ساعت 12:40 تمام
۰ نفر