۳ فروردین ۱۳۸۹، ۰:۰۱
کد خبر: 6122881
T T
۰ نفر
رییس جمهوری بر گسترش همکاری های جمهوری اسلامی ایران و عربستان تاکید کرد ..................................................
تهران ، خبرگزاری جمهوری اسلامی 89/01/03 سیاسی.سازمان حج و زیارت.رییس جمهور رییس جمهوری در دیدار رییس سازمان حج و زیارت با وی، با توجه بر ضرورت و تقویت روابط دوستانه و برادرانه جمهوری اسلامی ایران و عربستان بر گسترش همکاری های بین دو کشور تاکید کرد.
به گزارش روز سه شنبه ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، در این دیدار محمود احمدی نژاد با توجه بر ضرورت و تقویت روابط دوستانه و برادرانه جمهوری اسلامی ایران و عربستان بر گسترش همکاری های بین دو کشور تاکید کرد.
رییس جمهور دراین دیدار، از رییس سازمان حج زیارت خواست پس از انجام مذاکرات با مقامات سعودی در خصوص آغاز مجدد مناسک عمره مفرده تصمیمات لازم اتخاذ گردد.
احمدی نژاد همچنین ضمن تاکید بر حفظ شان و کرامت مردم شریف ایران اسلامی، خواستار برنامه ریزی دقیق و منظم در نهایت آرامش و عزت برای بهره برداری هر چه بیشتر حجاج کشورمان از زیارت بیت الله الحرام و حرم نبوی شد.
در این دیدارعلی لیالی ضمن دریافت نقطه نظرات رییس جمهور به ارائه گزارشی از برنامه های آینده سازمان حج و زیارت و فعالیت های که تاکنون صورت گرفته است، پرداخت.
رییس سازمان حج زیارت قرار است هفته آینده به منظور دیدار و گفتگو با وزیر حج عربستان در خصوص مناسک عمره مفرده به این کشور سفر کند.
سیام/9121 شماره 025 ساعت 23:07 تمام
۰ نفر