۲۵ مهر ۱۳۷۳، ۰:۰۱
کد خبر: 5879818
T T
۰ نفر

پیش بینی هوای ایران در 24 ساعت اینده

۲۵ مهر ۱۳۷۳، ۰:۰۱
کد خبر: 5879818
پیش بینی هوای ایران در 24 ساعت اینده # تهران / ایرنا- 25/7/73 برابر با 17 اکتبر 94 پیش بینی هوای ایران در 24 ساعت اینده از ساعت 10 روز دوشنبه 25/7/73 از سوی سازمان هواشناسی کشور اعلام شد.
به گزارش روابط عمومی سازمان هواشناسی ایران بررسی اخرین نقشه های هواشناسی نشان می دهد که درسطح زمین زبانه پرفشار درشمال و مرکز کم فشار درجنوب شرق و زبانه کم فشار درجنوب غرب کشور حاکم است که حاکی از هوای ناپایداردراکثر نقاط به ویژه درنیمه غربی کشور می باشدوتصاویرماهواره ای نیز رشد و افزایش ابر رادرطول روز در بیشتر نقاط ایران نشان می دهد.
این گزارش حاکیست ..هوای استان مازندران قسمتی تا نیمه ابری ، هوای استانهای گیلان و اردبیل نیمه ابری با بارندگی های پراکنده محلی و مه صبحگاهی و هوای استانهای اذربایجان ، کردستان ، همدان ، زنجان ، کرمانشاه ، ایلام ، لرستان ، خوزستان ، فارس ، بوشهر ، کهکیلویه و بویراحمد ، چهارمحال بختیاری ، کرمان و مرکزی نیمه ابری تا ابری با رگبارو وزش باد و دربعصی نقاط توام با رعد وبرق و گرد و غبار پیش بینی می شود.
هوای استانهای خراسان ، یزد و سمنان نیز در شبانه روزاینده قسمتی ابری بتدریج برمقدارابرها افزوده می شود با رگبار پراکنده و وزش بادهمراه است وهوای تهران و شمیرانات نیمه ابری گاهی با رگبار و وزش باد به ویژه در شمیرانات توام خواهدبود.
همچنین هوای هرمزگان و سیستان وبلوچستان کمی تا قسمتی ابری گاهی نیمه ابری با وزش باد وگرد وغبار پیش بینی می شود.
بر اساس این گزارش در 24 ساعت اینده گرمترین نقاط ایران اهواز، بستان و امیدیه با حداکثر 35 درجه سانتیگراد بالای صفر ، سردترین نقاط بجنورد و سراب با حداقل یک درجه سانتیگرادبالای صفر خواهد بود.
دمای هوای تهران در شبانه روزگذشته بین 21 و 14 درجه سانتیگراد بالای صفر متغیر بوده و پیش بینی می شود که امروز حداکثر 22 درجه و امشب حداقل حدود 14 درجه سانتیگراد بالای صفر باشد.
۰ نفر