۸ آبان ۱۳۷۴، ۰:۰۱
کد خبر: 5848492
T T
۰ نفر
تیم ملی کشتی فرنگی ایران در جمهوری های ارمنستان و گرجستان اردو خواهد زد # تهران - ایرنا 8/8/74 برابر با 30 اکتبر 1995 تیم ملی کشتی فرنگی ایران که خود را برای شرکت در مسابقات آسیایی پکن و بازیهای المپیک آتلانتا در سال 96 آماده می کند ، در جمهوری های ارمنستان و گرجستان اردو خواهد زد.
در جلسه هیات رئیسه فدراسیون کشتی که عصر دوشنبه با حضورمحمدرضا طالقانی ، دکتر محمد توکل ، امیر حمیدی ، عارف ربطی و مهدی خالدی در محل این فدراسیون تشکیل گردید ، اعلام شد که پس از مسابقه های کشتی فرنگی قهرمانی ایران در بندرماهشهر و نیز انتخابی تیم ملی کشتی فرنگی ، این تیم طی دو مرحله بصورت جداگانه در هر یک از جمهوری های ارمنستان و گرجستان به مدت سه هفته اردوی آمادگی خود را با شرکت کشتی گیران فرنگی کار این کشورها برپا خواهد کرد.
فدراسیون کشتی همچنین قصد دارد تا موافقت دو کشور ارمنستان و گرجستان را برای تشکیل اردوی مشترک کشتی فرنگی در تهران جلب کند.
مسئله استفاده از یک مربی کشتی فرنگی از کوبا برای کشتی گیران نونهال و نوجوان و آموزش به مربیان ایران که قرار است با هماهنگی کمیته ملی المپیک ، بهمن ماه سال جاری (فوریه )وارد تهران شود ، در این جلسه مورد بحث قرار گرفت.
۰ نفر