۱۳ مهر ۱۳۷۹، ۰:۰۱
کد خبر: 5644686
T T
۰ نفر
بازدید میهمانان اجلاس جهانگردی کشورهای اسلامی از مجتمع فولاد "مبارکه" # اصفهان ، ایرنا: 13 مهر 1379 برابر با چهارم اکتبر 2000 وزیر ارشاد و فرهنک اسلامی ایران به همراه جمعی از وزرا و میهمانان خارجی شرکت کننده در نخستین اجلاس وزرای جهانگردی کشورهای اسلامی ، روز چهارشنبه از مجتمع فولاد مبارکه اصفهان دیدن کردند.
این هیات درجریان این دیدار،از نزدیک با فعالیت واحد نورد گرم این مجتمع آشنا شد و از بخشهای دیگر تولیدی این مجتمع نیز بازدید کلی به عمل آورد.
مدیرعامل مجتمع فولاد مبارکه درجمع این میهمانان گفت : این مجتمع بزرگترین واحد صنعتی ایران است که درسالهای پس از پیروزی انقلاب اسلامی در ایران ساخته شده و هم اکنون هفت سال از فعالیت آن می گذرد.
"محمود اسلامیان" افزود : این مجتمع سالانه دو میلیون و 800 هزار تن فولاد خام تولید می کند.
وی گفت : در این واحد صنعتی محصولات مطابق استانداردهای بین المللی تولید می شود و تولیداتش علاوه بر تامین عمده نیازهای داخل ایران ، به دهها کشور مختلف در اروپا، آسیا و منطقه نیز صادر می شود.
وی افزود : این مجتمع دارای مدرنترین تجهیزات و امکانات برای تولید بر اساس سفارش مشتری است وتمام عملیات کارخانه درسیستم متمرکزاطلاعات مدیریت قابل دسترسی و کنترل است.
وی همچنین توجه اساسی به حفظ محیط زیست در عملیات فولاد مبارکه و دریافت گواهینامه استاندارد بین المللی ایزو 14001 توسط این مجتمع را مورد اشاره قرار داد.
اسلامیان گفت : ایران دارای ذخایر غنی سنک آهن و منابع عظیم انرژی گاز است و ما با اتکا به این مزیتها در حال اجرای طرحهای توسعه کارخانه تا سقف چهار میلیون و 200 هزار تن محصول هستیم.
* ا . ه *
۰ نفر