۲۳ آذر ۱۳۸۰، ۰:۰۱
کد خبر: 5618404
T T
۰ نفر
# بوشهر ، ایرنا: 23 آذر 1380 برابر با 14 دسامبر 2001 نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: مساله قدس تنها منحصر به یک روز نیست و بعنوان یک روز ملی و یک طرح بلند مدت و عظیم است.
حجت الاسلام " اسدالله ایمانی " در خطبه های این هفته نماز جمعه شهر بوشهر ( در جنوب ایران ) افزود: مسلمانان جهان با اتحاد و همبستگی و تنظیم برنامه ای منظم و سازمان یافته می توانند رژیم اشغالگر قدس را سرنگون کنند.
وی افزود: هدف امام از تعیین این روز، جهانی کردن مساله قدس، فلسطین و تغییر دیدگاههای کشورهای اسلامی نسبت به قبله اول مسلمانان جهان بود. ایمانی با بیان اینکه صهیونیزم یک شبکه گسترده جهانی است ، گفت : رژیم نژادپرست اسراییل باید درسطح بین المللی بعنوان جنایتکار محاکمه شود. وی با تاکید براینکه همه مسلمانان در تعیین سرنوشت فلسطین دخیل هستند تصریح کرد:تنها با اتحاد مسلمانان و به خطرانداختن منافع آمریکا و انگلیس است که می توان نسبت به نجات ملت فلسطین و قدس شریف امید داشت. ایمانی گفت: امروز تمام قدرتها و کشورهای دنیا نسبت به حقوق ملت فلسطین اقرار می کنند وخواستار دفاع از این ملت مظلوم به شکل عملی هستند. وی تغییر مواضع کشورها نسبت به فلسطین را ناشی از هوشیاری و بیداری مردم، پیروزی انقلاب اسلامی و تکوین انتفاضه اول و دوم خواند. * 802 *
۰ نفر