۸ اسفند ۱۳۸۶، ۰:۰۱
کد خبر: 4934970
T T
۰ نفر
.....................................................................
سمنان ، خبرگزاری جمهوری اسلامی 08/12/86 داخلی.اقتصادی.بازرگانی.تنظیم بازار.
استاندار سمنان تاکید کرد: با اقدامات انجام شده هیچ گونه افزایش قیمتی در استان سمنان نخواهیم داشت و با هرگونه تخلف و افزایش قیمت خودسرانه قیمت ها در این استان برخورد می شود.
"علی عبدالهی" روز چهارشنبه در جلسه ستاد تنظیم بازار استان سمنان افزود: این استان اصناف با انصاف و متدینی دارد که خود کنترل و خودناظر هستند.
وی در خصوص تامین اقلام ضروری مردم در شب عید اظهار داشت: با اقدامات انجام شده به ویژه در مورد اقلام پروتئینی هیچ مشکلی وجود ندارد و نباید افزایش قیمتی نیز وجود داشته باشد و هرگونه افزایش قیمت خودسرانه خواهد بود که با آن برخورد خواهد شد.
رییس سازمان بازرگانی استان سمنان در این نشست از تامین و انتقال میوه شب عید از جمله سیب و پرتغال خبر داد .
"اکبر طالب پور" افزود: علاوه بر میوه، مرغ نیز با قیمت مناسب در بازار عرضه خواهد شد.
وی به ورود 24 هزار تن نارنگی به کشور خبر داد و گفت: بین 150 تا 200 تن از این مقدار سهمیه استان سمنان است که با توزیع آن قیمتها در بازار شکسته شده و مانع از افزایش قیمت خواهد شد.
رییس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان نیز گفت: مرغ با قیمت هر کیلو 18 هزار و 500ریال به بازار عرضه می شود و در زمینه قیمت با تولیدکنندگان توافق های لازم صورت گرفته است.
مدیر تعاون روستایی استان سمنان نیز اعلام کرد: این سازمان آمادگی دارد 420تن سیب زمینی، 150 تن انگور و 240تن سیب درختی در ایام نوروز در استان سمنان توزیع کند.ک/2 506/599/608 شماره 741 ساعت 17:28 تمام
۰ نفر