۵ بهمن ۱۳۸۶، ۰:۰۱
کد خبر: 4909040
T T
۰ نفر
..............................................................
سبزوار، خبرگزاری جمهوری اسلامی 05/11/86 داخلی.سیاسی.عبادی.نماز جمعه.فجر30.غزه.
امام جمعه سبزوار بازگویی خاطرات انقلاب اسلامی را در ایام دهه فجر به منزله تذکری برای بزرگترها و درس برای نسل جوان عنوان کرد. به گزارش ایرنا حجت الاسلام غلامحسین ابراهیمی" در خطبه های نماز جمعه این شهر گفت: از برکات دهه فجر بازگویی خاطرات انقلاب اسلامی است که باید در بیان و بازگویی این خاطرات توجه شود.
وی با بیان اینکه استکبار انقلاب اسلامی ایران را به عنوان خطری بزرگ تلقی می کند از مردم خواست همواره به یاد داشته باشند که دشمنان انقلاب هیچگاه دست از توطئه بر نمی دارند.
وی تصریح کرد: برای پایان یافتن توطئه های دشمنان هیچ راهی به جز مرگ استکبار وجود ندارد.
خطیب جمعه سبزوار امام خمینی (ره ) را به منزله ریشه درخت انقلاب برشمرد و اضافه کرد: اگر نظام جمهوری اسلامی از ریشه خود جدا شود به مثابه درختی خواهد بود که از ریشه خود جدا شده است.
وی خاطر نشان کرد دشمنان نظام همواره درصدد تفرقه انداختن میان مردم و نیز جدا کردن مردم از رهبر عظیم الشان خود هستند و ملت ایران باید نسبت به این توطئه ها هوشیار باشد.
حجت الاسلام ابراهیمی با اشاره به جنایات اخیر رژیم غاصب صهیونیستی نسبت به مردم مظلوم فلسطین گفت: متاسفانه در این زمان شاهد سکوت شورای امنیت سازمان ملل و سازمان های حقوق بشر غرب هستیم.
وی با اظهار اینکه این سازمان ها کوچکترین گامی در جهت محکومیت این فاجعه برنداشته اند افزود: می توان گفت شورای امنیت سازمان ملل تنها به ابزاری برای زورگویی قدرت های بزرگ تبدیل شده است.
وی با اشاره به این که مردم مظلوم فلسطین فقط خواهان حق خود در حفظ سرزمین هستند اظهارداشت: اسرائیل به دلیل ناکامی در جنگ 33 روزه با لبنان وبرای جبران آن شکست مفتضحانه دست به چنین اعمال هولناکی می زند.
امام جمعه سبزوار همچنین اجلاس شکست خورده آناپولیس طی هفته های اخیر و چراغ سبز بوش را از دیگر دلایل این جنایات عنوان کرد.
وی از نمازگزاران خواست با قصد قربت و به نیت نابودی اسرائیل و ذلت رژیم غاصب اسرائیل سوره حشر را قرائت کنند.
شهرستان سبزوار در 230 کیلومتری غرب مشهد مقدس واقع شده است.ک/2 2723/662/589/587 شماره 333 ساعت 17:24 تمام
۰ نفر