................................................................
یزد(ابرکوه )، خبرگزاری جمهوری اسلامی 01/06/86
داخلی.اجتماعی.قضایی.بازرسی.
مدیرکل نظارت و بازرسی استان یزد گفت: شکایات مردمی در هر نقطه ای از
استان در اسرع وقت بررسی، رسیدگی و پاسخ داده می شود.
به گزارش ایرنا، "علی اکبر میرزایی پور" عصر پنجشنبه در جمع مسوولان
ادارات و نهادهای شهرستان ابرکوه افزود: برای رسیدگی به شکایات مردم از
عملکرد دستگاهها در هر شهرستان یک مسوول با حفظ سمت به عنوان رابط این
اداره کل و مردم مشخص شده است.
وی در ادامه، بررسی وضعیت بهداشتی کشتارگاههای استان یزد ونحوه عملکرد
جهاد کشاورزی در ایجاد اشتغال برای روستاییان، صنایع روستایی و پرداخت
تسهیلات بانکی را از اولویتهای اداره کل بازرسی عنوان کرد.
میرزایی پور اظهارداشت: این اداره کل، طی یکسال گذشته بیش از 300 مورد
بازرسی و 17 مورد بازرسی مستمر با استقرار در محل داشته است.
وی، همچنین شماره تلفن 136 را برای ارائه انتقادات و شکایات مردمی در
تمامی شهرستانهای استان یزد اعلام کرد. ک/2
شبد/7539/ 1027/ 1456
شماره 551 ساعت 21:21 تمام
مدیرکل نظارت و بازرسی یزد: شکایات مردمی در اسرع وقت رسیدگی می شود
۱ شهریور ۱۳۸۶، ۰:۰۱
کد خبر:
4803741