۱ شهریور ۱۳۸۶، ۰:۰۱
کد خبر: 4803741
T T
۰ نفر
................................................................
یزد(ابرکوه )، خبرگزاری جمهوری اسلامی 01/06/86 داخلی.اجتماعی.قضایی.بازرسی.
مدیرکل نظارت و بازرسی استان یزد گفت: شکایات مردمی در هر نقطه ای از استان در اسرع وقت بررسی، رسیدگی و پاسخ داده می شود.
به گزارش ایرنا، "علی اکبر میرزایی پور" عصر پنجشنبه در جمع مسوولان ادارات و نهادهای شهرستان ابرکوه افزود: برای رسیدگی به شکایات مردم از عملکرد دستگاهها در هر شهرستان یک مسوول با حفظ سمت به عنوان رابط این اداره کل و مردم مشخص شده است.
وی در ادامه، بررسی وضعیت بهداشتی کشتارگاههای استان یزد ونحوه عملکرد جهاد کشاورزی در ایجاد اشتغال برای روستاییان، صنایع روستایی و پرداخت تسهیلات بانکی را از اولویتهای اداره کل بازرسی عنوان کرد.
میرزایی پور اظهارداشت: این اداره کل، طی یکسال گذشته بیش از 300 مورد بازرسی و 17 مورد بازرسی مستمر با استقرار در محل داشته است.
وی، همچنین شماره تلفن 136 را برای ارائه انتقادات و شکایات مردمی در تمامی شهرستانهای استان یزد اعلام کرد. ک/2 شبد/7539/ 1027/ 1456 شماره 551 ساعت 21:21 تمام
۰ نفر