۳ فروردین ۱۳۸۶، ۰:۰۱
کد خبر: 4726356
T T
۰ نفر
......................................................................
یاسوج، خبرگزاری جمهوری اسلامی 03/01/86 داخلی.اجتماعی.نوروز.خودپرداز.نوروز.86 .
مردم کهگیلویه و بویراحمد از خدمات دهی نامطلوب حدود 90 درصد از دستگاههای خودپردار بانکهای شهر یاسوج در ایام نوروز ناراضی بوده و گله مند هستند.
بسیاری از شهروندان و مسافران نوروزی در گفت و گو با ایرنا گفتند: با وجود نیاز شدید به پول نقد برای مسافرت و خرید در ایام تعطیلات نوروزی، متاسفانه دستگاههای خودپرداز خدمات لازم و کافی را به مشتریان ارایه نمی دهند.
احمد اکبری که یک راننده تاکسی است، می گوید: از ساعت هشت صبح برای دریافت وجه نقد به بیش از پنج دستگاه خودپرداز مراجعه کرده ام ولی موفق به گرفتن پول نقد نشده ام.
وی می گوید: دستگاههای خودپرداز شهر یاسوج یا خراب هستند و یا صفهای بسیار طولانی دارند.
زهرا شریفی که یک دانشجوی شهرستانی است ، می گوید: اختلال در شبکه شتاب خودپردازهای شهر یاسوج از چهار روز قبل از آغاز سال جدید وجود داشته و با وجود درخواستها و شکایات مردم ، متاسفانه مسوولان تاکنون هیچگونه اقدامی در این زمینه انجام نداده اند.
محمدرضا زکی پور که یک مغازه دار است، می گوید: ما تعجب می کنیم که چرا این همه در مورد دستگاههای خودپرداز و ارایه خدمات مطلوب و بهینه به مشتریان تبلیغات می شود، ولی مردم پس از مراجعه به آنها با مشکلات فراوانی مواجه می شوند.
وی افزود: در صورتی که مسوولان مربوطه نمی توانند این مشکل را حل کنند ، بهتر است تمامی دستگاههای خودپردار موجود در سطح شهر یاسوج را جمع آوری کنند تا خیال مردم راحت شود.
55 دستگاه خودپرداز در شهر یاسوج وجود دارد که حدود 90 درصد از آنها معادل 49 مورد در بسیاری از اوقات خراب بوده و یا خدمات مطلوبی را به مشتریان ارایه نمی دهند.
تلاش خبرنگار ایرنا برای تماس با مسوولان بانکی استان در این زمینه به نتیجه نرسید.
7534/563/587 شماره 226 ساعت 45:17 تمام انتهای پیام C03.17-45-03
۰ نفر