۲۱ آذر ۱۳۸۷، ۰:۰۱
کد خبر: 4694683
T T
۰ نفر
..................................................
تهران ، خبرگزاری جمهوری اسلامی 87/09/21 سیاسی.سازمان تبلیغات.راهپیمایی سازمان تبلیغات اسلامی با صدور بیانیه یی ضمن محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی درمحاصره غزه، از مردم ایران برای شرکت در راهپیمایی روز جمعه در حمایت از مردم مظلوم و بی پناه غزه دعوت کرد.
به گزارش روز پنجشنبه ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی سازمان تبلغیات اسلامی، در این اطلاعیه ضمن اشاره به اینکه این روزها سرزمین فلسطین در معرض بزرگترین و وحشیانه ترین نسل کشی تاریخ در نوار غزه قرار دارد، آمده است: دست های آلوده جنایتکاران صهیونیستی در استمرار جنایات خود، غزه را به یک زندان بزرگ و تمام عیار تبدیل کرده اند و از ورود اساسی ترین نیازهای حیاتی، غذایی و دارویی به آن جلوگیری می کنند.
سازمان تبلیغات اسلامی در اطلاعیه خود ضمن محکوم کردن این جنایات هولناک ، از امت واحده اسلامی خواسته است تا وضعیت جدید و حساس منطقه را بیش از پیش درک نموده و برای رفع مصائبی که بر ملت مظلوم فلسطین می رود، اهتمام ورزند.
در این اطلاعیه همچنین از عموم مردم ایران دعوت شده است تا در راهپیمایی اعتراض آمیز روز جمعه فعالانه شرکت کنند و با سر دادن شعارهای کوبنده مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسراییل خشم و انزجار خویش را از آمریکای جنایتکار و فرزند نامشروعش اسراییل غاصب اعلام و همبستگی خود را با مردم فلسطین تا آزادی قدس شریف ابراز دارند.
سیام / 1723 شماره 210 ساعت 12:42 تمام
۰ نفر