۲۱ آذر ۱۳۸۷، ۰:۰۱
کد خبر: 4694637
T T
۰ نفر
..................................................
خبرگزاری جمهوری اسلامی 87/09/21 ورزش.داخلی.ورزشی.اسکی مشهد - رییس هیات اسکی خراسان رضوی از میزبانی مشهد برای برگزاری مسابقات انتخابی اسکی کشور خبر داد.
علی رضا مختارزاده روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این مسابقات از سی ام دی ماه آینده تا سوم بهمن برگزار خواهد شد.
وی گفت: بر این اساس و به منظور شناسایی استعدادهای خراسان رضوی یک برنامه آموزش اسکی در نظر گرفته شده است.
مختارزاده افزود: اسکی بازان علاقمند که تمایل به حضور در این رقابتها را دارند، می توانند تا تاریخ پنجم دی ماه با مراجعه به دفتر هیات در مشهد، نسبت به نام نویسی خود اقدام کنند.
وی با بیان اینکه هیات اسکی خراسان رضوی تعدادی چوب و کفش اسکی ارزان برای فروش و کرایه تهیه کرده است، اظهار داشت: علاقمندان می توانند در روزهای تعطیل در اماکن مشخص تدارک دیده شده به ورزش اسکی بپردازند.
مختار زاده همچنین به همکاری هیات با شهرداری مشهد برای ساخت پیست تیوپ سواری استاندارد خبر داد و گفت: با توجه به علاقه شهروندان به تیوپ سواری ، مسیری مشخص شده است و شهرداری نیز نسبت به استانداردسازی آن اقدام کرده است.
وی افزود: یکی از این مسیرها در منطقه آب و برق است که آماده شده و دیگری در دو راهی طرق و بهشت رضا(ع) است که در حال آماده سازی است.
مختارزاده با اشاره به تقویم ورزشی هیات اسکی خراسان رضوی گفت: اعزام بانوان اسکی باز برای حضور در مسابقات قهرمانی آلپاین کشور در دیزین طی روزهای 14 تا 16 دی صورت خواهد گرفت.
وی افزود: اعزام اسکی بازان مرد به مسابقات اسکی صحرا نوردی شمشک طی روزهای 24 تا 25 دی و نیز اعزام اسکی بازان مرد به مسابقات اسکی آلپاین شمشک در روزهای 30 دی تا سوم بهمن هم از دیگر برنامه های هیات اسکی خراسان رضوی است.
مختارزاده ، حضور اسکی بازان مرد در مسابقات قهرمانی مدارس کشور طی روزهای 13 تا 17 بهمن در دیزین، حضور در مسابقات قهرمانی نیروهای مسلح در روزهای 23 تا 24 بهمن در شمشک و نیز برگزاری مسابقات استانی آلپاین در هفته اسکی در روزهای 28 بهمن تا چهارم اسفند را از دیگر برنامه های تدارک دیده شده سال جاری از سوی هیات اسکی خراسان رضوی ذکر کرد.ک/3 7491/1654/589/659 شماره 164 ساعت 12:33 تمام
۰ نفر