۲۷ مهر ۱۳۸۷، ۰:۰۱
کد خبر: 4648769
T T
۰ نفر
..................................................
خبرگزاری جمهوری اسلامی 87/07/27 دمشق - رییس ستاد مشترک ارتش و نیروهای مسلح سوریه بر ایستادگی دمشق در برابر فشارها و تهدیدات کنونی تاکید کرد.
به گزارش خبرگزاری سوریه (سانا)، علی حبیب شامگاه شنبه در مراسم شصت و دومین سالگرد تاسیس نیروی هوایی سوریه و جشن فارغ التحصیلی گروهی از دانشجویان دانشکده این نیرو گفت : سوریه در برابر همه فشارها، تهدیدات و تلاشها به منظور منزوی ساختن دمشق ایستاده و نسبت به حقوق عربی ، اصول ملی و قومی متعهد است .
حبیب ، تحقق صلح عادلانه و فراگیر در منطقه را منوط به عقب نشینی اشغالگران صهیونیست از سرزمینهای اشغالی عربی به مرزهای چهارم ژوئن 1967 دانست .
وی ادامه داد: سوریه در حالی از نتایج مثبت سیاستهای متعادل و واقع گرایانه اش بهره می برد که طرحهای آمریکا و رژیم صهیونیستی در منطقه و جهان رو به زوال است .
رییس ستاد ارتش و نیروهای مسلح سوریه شیوه تفاهم که دمشق آن را در پیش گرفته ، بهترین راه برای حل مشکلات منطقه و جهان دانست و گفت : این شیوه مغایر با شیوه های لجوجانه ، خشونت آمیز و سلطه جویانه دیگران است .
حبیب اشاره ای به دیگران نکرد اما اظهار داشت : با توجه به مشکلاتی که در فلسطین ، افغانستان ، عراق ، لبنان و قفقاز ایجاد شده ، بی فایده بودن این شیوه ها ثابت شده است .
خاورم 2 **1577**2312** 1184شبک شماره 896 ساعت 21:56 تمام
۰ نفر