۲۷ مرداد ۱۳۸۷، ۰:۰۱
کد خبر: 4601132
T T
۰ نفر

/اختصاصی ایرنا/

۲۷ مرداد ۱۳۸۷، ۰:۰۱
کد خبر: 4601132
کفاشیان: تداخل در برنامه تیم های ملی و لیگ قابل توجیه نیست ..................................................
تهران ، خبرگزاری جمهوری اسلامی 87/05/27 ورزش. ورزشهای توپی.فوتبال رییس فدراسیون فوتبال گفت : تداخل در برنامه تیم های ملی و لیگ برتر هیچ توجیه و معنایی ندارد و نباید از این پس، شاهد بروز چنین اتفاقات باشیم.
علی کفاشیان روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا با انتقاد از تداخل مسابقات فوتبال غرب آسیا با برنامه های لیگ برتر گفت: این اتفاق دیگر نباید رخ دهد.
وی افزود: تا خردادماه سال 88 برنامه های مسابقات فوتبال بسیار سنگین و فشرده است و نباید برنامه ریزی ها به گونه ای باشد که تیم ملی یا باشگاه ها متضرر شوند.
کفاشیان اظهار داشت: دیدارهای لیگ برتر، بازیهای تدارکاتی تیم ملی، بازیهای مرحله دوم جام جهانی 2010 آفریقای جنوبی، جام ملتها آسیا و جام باشگاه های آسیا را با چهار تیم پیش رو داریم که باید برای تمامی آنها برنامه ریزی شود.
وی خاطرنشان کرد: با هماهنگی های به وجود آمده، دیگر میان برنامه های لیگ برتر و تیم های ملی تداخلی به وجود نخواهد آمد.
رییس فدراسیون فوتبال بابیان اینکه از این پس تداخل در برگزاری رقابت ها قابل توجیه نیست ، افزود: سازمان لیگ و کمیته تیم های ملی باید برنامه ریزی دقیقی را دراین خصوص انجام دهند.
وی اظهار امیدواری کرد که تیم ملی فوتبال ایران با قاطعیت به جام جهانی صعود کند تا صعود تیم به سهمیه آخر آسیا نرسد.
کفاشیان با تاکید بر این نکته که تیم ملی همیشه بر سایر برنامه و رقابت ها ارجحیت داشته است، بیان داشت: باید تمام تلاشمان را برای صعود این تیم به جام جهانی انجام دهیم.
رییس فدراسیون فوتبال در خصوص برگزاری فشرده لیگ برتر افزود: چاره ای به جز برگزاری لیگ برتر به صورت فشرده نداریم و این مسابقات باید در اردیبهشت ماه 88 به اتمام برسد.
شماره 080 ساعت 12:43 تمام
۰ نفر