۱۹ مرداد ۱۳۸۷، ۰:۰۱
کد خبر: 4595650
T T
۰ نفر
..................................................
تهران ، خبرگزاری جمهوری اسلامی 87/05/19 ورزش.فوتبال .تیم ملی سرپرست تیم ملی فوتبال گفت : 20 بازیکن حاضر در اردوی آمادگی تیم ملی فوتبال ایران ، روز شنبه زیر نظر کادر فنی این تیم در کمپ تیم های ملی تمرین کردند.
احمد ابراهیمی روز شنبه ضمن بیان این مطلب به خبرنگار ایرنا افزود : شرایط روحی تیم ملی فوتبال بسیار خوب است و این درحالی است که بعد از پیروزی قاطعانه مقابل تیم ملی فوتبال فلسطین ، کادر فنی و بازیکنان تیم ملی درصدد هستند مسابقه های فوتبال غرب آسیا را همچنان با قدرت ادامه دهند.
وی افزود : در دیدار دوم تیم ملی فوتبال تنها کیانوش رحمتی را به علت 2 اخطاره بودن در اختیار نخواهیم داشت و کادر فنی می تواند از سایر بازیکنان برای دیدار بعدی سود ببرد.
وی تصریح کرد : تیم ایران ساعت 30/20 دقیقه روز دوشنبه/پس فردا/ به مصاف تیم ملی قطر خواهد رفت.
وی همچنین دو شغله شدن بهزاد غلامپور مربی دروازه بانان تیم ملی فوتبال را تکذیب کرد و افزود : غلامپور به عنوان مربی دروازه بانان در اختیار تیم ملی ایران است و تنها یک شغل دارد.
خاطر نشان می شود ، مسابقه های فوتبال قهرمانی غرب آسیا به میزبانی ایران و با شرکت تیم های ایران ، فلسطین و قطر در گروه یک و تیم های اردن ، عمان و سوریه در گروه دوم از روز پنجشنبه هفته گذشته در تهران آغاز شد.
شماره 788 ساعت 19:56 تمام
۰ نفر