۱۷ مرداد ۱۳۸۷، ۰:۰۱
کد خبر: 4593976
T T
۰ نفر
..................................................
تهران ، خبرگزاری جمهوری اسلامی 87/05/17 اقتصاد.نمایشگاه.ساختمان هشتمین نمایشگاه صنعت ساختمان به منظور به نمایش گذاشتن توانمندیهای ایران در بخش صنعت ساختمان روز پنجشنبه با حضور محمد عباسی وزیر تعاون در تهران آغاز به کار کرد.
به گزارش خبرنگار اقتصادی ایرنا، در مراسم آغاز به کار این نمایشگاه جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی، محمود صلاحی دبیر شورایعالی مناطق آزاد و سیدجلال حسینی مدیرعامل شرکت سهامی نمایشگاههای بین المللی ایران حضور داشتند.
ابراهیم تهرانی رییس ستاد هشتمین نمایشگاه صنعت ساختمان در این مراسم گفت : این نمایشگاه به همت اتاق تعاون از امروز کار خود را آغاز کرده و تا بیستم مردادماه ادامه خواهد داشت.
وی افزود: در این نمایشگاه 847 شرکت داخلی و خارجی فعال در صنعت ساختمان حضور دارند که این تعداد نسبت به نمایشگاه ساختمان سال گذشته از رشدی معادل 20 درصد برخوردار بوده است که در صورت تامین امکانات بیشتر این رقم 30 تا 35 درصد افزایش می یافت.
تهرانی تصریح کرد: شرکتهایی از کشورهای آلمان، ایتالیا، انگلیس، سوئیس، ترکیه، ژاپن، کره جنوبی، چین، بلژیک، امارات عربی متحده ، کانادا، هلند، سوئد، فنلاند، اسلونی، یونان و پرتغال در این نمایشگاه شرکت دارند.
رییس ستاد هشتمین نمایشگاه صنعت ساختمان، افزود: با وجود تبلیغات نامناسب برخی از کشورها علیه ایران خوشبختانه حضور شرکت های ساختمانی کشورهای مختلف در ایران نشان از توجه سایر کشورها به ظرفیت های جمهوری اسلامی و سرمایه گذاری درکشورمان دارد.
وی افزود: 207 شرکت خارجی و 640 شرکت داخلی از بخش خصوصی، تعاونی و دولتی در این نمایشگاه حضوری فعال دارند.
وی با اشاره به نامگذاری سال جاری به نام سال نوآوری و شکوفایی، افزود: نمایشگاه ساختمان امسال با توجه به این موضوع، خدمات مناسب و جدیدی را در طول برگزاری نمایشگاه ارایه می دهد.
به گفته وی، چندین همایش تخصصی در خصوص ایمن سازی، انبوه سازان، صنایع عایق و تعاونی های مسکن مهر و نشست های مشترکی با حضور نمایندگان برخی از کشورها برگزار می شود.
اقتصام ** 9141 شماره 149 ساعت 11:40 تمام
۰ نفر