۶ دی ۱۳۸۹، ۰:۰۱
کد خبر: 4199119
T T
۰ نفر
..................................................
خبرگزاری جمهوری اسلامی 89/10/06 فرهنگی.تلویزیون.شبکه یک.مختارنامه تهران - جمعه این هفته 10 دی ماه جاری سریال مختارنامه به بخش های حساسی از روایت داستان خود چون حمله امویان به مکه می رسد.
به گزارش خبرنگار فرهنگی ایرنا، رضا استادی مدیر روابط عمومی این پروژه گفت: بخش هایی که پیش از آن داوود میرباقری کارگردان سریال گفته بود، 13 قسمت نخست این سریال مقدمه چینی است و از قسمت 14 به بعد در این سریال مخاطبان ضمن آشنایی با نحوه شکل گیری قیام مختار با ابعاد مختلف یک سریال سنگین و سخت تاریخی مواجه خواهند شد، از جمعه این هفته آغاز می شود.
وی با اشاره به اینکه در این قسمت مخاطبان شاهد بخش های جذابی از بازی سیامک اطلسی در نقش حصین بن نمیر خواهند بود، افزود: مسعود ولدبیگی طراح چهره پردازی سریال نیز در این قسمت در نقش نجده بن عامر سردسته خوارج مکه ایفای نقش می کند و بازی مجید علی اسلام در نقش منذر نیز در سریال مختارنامه به پایان می رسد. منذر کوچک ترین برادر زبیریان است.
این منتقد و روزنامه نگار درخصوص برخی صحنه های خاص این قسمت از مختارنامه یادآور شد: قسمت جدید سریال مختارنامه شامل چند حادثه و فراز مهم داستانی و تاریخی است.
وی ادامه داد: رویارویی سپاه امویان به فرماندهی حصین بن نمیر با سپاه مکه به فرماندهی مختار یکی از بخش های مهم این قسمت است که در آن آیدین خطایی یکی از قوی ترین مردان در نقش فارس یل یل یکی از سرداران سپاه اموی مقابل دوربین رفته است. در این بخش جلوه های ویژه برای خلق داستان به کار گرفته شده است.
مدیر روابط عمومی سریال مختارنامه با اشاره به نمایش حمله سپاه اموی به مکه به عنوان یکی از نقاط عطف این قسمت از سریال گفت: در این قسمت حمله امویان با منجنیق به کعبه و آتش گرفتن کعبه با جزئیات بسیار به تصویر کشیده می شود. این صحنه ها جزو بخش های مهم و حساس سریال مختارنامه است که بیشترین وقت و انرژی صرف به تصویر کشیدن آن در ابعاد و شکل واقعی شده است.
فراهنگ ** 1788 ** 1918 شماره 491 ساعت 17:16 تمام
۰ نفر