۱۱ آذر ۱۳۸۹، ۰:۰۱
کد خبر: 4183783
T T
۰ نفر

با حضور معاون رییس جمهوری،

۱۱ آذر ۱۳۸۹، ۰:۰۱
کد خبر: 4183783
دفتر نخبگان استان ایلام راه اندازی شد ..................................................
خبرگزاری جمهوری اسلامی 89/09/11 علمی آموزشی.دفتر.نخبگان ایلام - دفتر نخبگان استان ایلام با حضور معاون علمی و فناوری رییس جمهور و رییس بنیاد نخبگان کشور و مسوولان استانی روز پنجشنبه در آیینی به صورت رسمی راه اندازی شد.
به گزارش ایرنا، رییس دفتر نخبگان استان ایلام در این آیین گفت: با راه اندازی دفتر استانی نخبگان، ظرفیت جذب و بهره برداری از نخبگان به طور متوازن در این استان فراهم می شود.
دکتر ژانت سلیمان نژاد هدف از تشکیل دفتر نخبگان استان را شناسایی، جذب و حمایت از استعدادهای درخشان و نخبه استان عنوان کرد و گفت: تمام تلاش خود را بکار خواهیم گرفت تا همه نخبگان استان از حمایت های معنوی و مادی این دفتر بهره مند شوند.
وی افزود: نخبگان به سه دسته تقسیم می شوند، نخبگانی که وارد دانشگاه شده از دوره کارشناسی تا دکترا که استادیاران جوان نام می گیرند، نخبگانی که خلاقیت آنها شکوفا شده و در سطح ملی و بین المللی صاحب مقام و ایده و نوآوری هستند و نخبگانی که قبل از دانشگاه و از ابتدایی تا اواخر دبیرستان مشغول تحصیل می باشند.
رییس دفتر نخبگان استان ایلام اظهار داشت: همه صنفها و حرفه ها ازجمله هنر، کشاورزی، صنعت و ورزشی می توانند شرایط نخبگی داشته و مورد حمایت این دفتر باشند.
وی درخصوص نحوه شناسایی نخبگان استان گفت: نخبگان استان با مراجعه حضوری به دفتر، سایت دفتر نخبگان و دفاتر استعدادهای درخشان، ازطریق دانشگاهها، آموزش و پرورش و دستگاه های اجرایی می توانند عضو این دفتر شوند.
7173/633/ 684 شماره 222 ساعت 13:45 تمام
۰ نفر