۱۷ مهر ۱۳۸۹، ۰:۰۱
کد خبر: 4149610
T T
۰ نفر
..................................................
تهران ، خبرگزاری جمهوری اسلامی 89/07/17 ورزش.سایر رشته ها.اسکیت تهران - ملی پوش تیم اسکیت بانوان ایران گفت: برای حضور در رقابت های جهانی کلمبیا کار سختی را پیش رو داریم اما می رویم تا از حیثیت اسکیت ایران دفاع کنیم.
نیلوفر مردانی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: 23 مهرماه باید برای حضور در رقابت های جهانی اسکیت که به میزبانی کلمبیا برگزار می شود، راهی این کشور شویم و تمام تلاش خود را می کنیم تا مزد زحمات خود را بگیریم.
وی ادامه داد: رقیبان اصلی من در این رقابت ها اسکیت بازانی از کشورهای کره جنوبی، کلمبیا، چین، چین تایپه و ژاپن هستند و این به معنای آن است که راه بسیار سختی را در پیش رو دارم و با قبول این واقعیت به کلمبیا می روم.
ملی پوش تیم اسکیت بانوان ایران تصریح کرد: در این مدت در ماده های استقامت 10، 15، 20 و 42 کیلومتر تمرینات خوبی داشته ام و با تمام وجود در رقابت های جهانی به مصاف مدعیان جهانی خواهم رفت.
مردانی که تنها نماینده تیم اسکیت بانوان ایران در بازی های آسیایی گوانگ ژو نیز به شمار می رود، ادامه داد: در این بازی ها نیز کشورهای کره جنوبی، چین و تایوان حریفان اصلی ما هستند. من در گوانگ ژو در ماده های 300 متر، 500 متر و 10 کیلومتر شرکت خواهم کرد و می خواهم در این میدان بزرگ آسیایی، نماینده شایسته ای برای ورزش ایران باشم.
6610/ 3404 شماره 439 ساعت 16:04 تمام
۰ نفر