۲۷ بهمن ۱۳۹۰، ۱۸:۰۹
کد خبر: 30821576
T T
۰ نفر

همدان - معاون فرهنگي وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشكي گفت: نشريه ديجيتال دانشگاه ها سال آينده راه اندازي مي شود.

به گزارش ایرنا, 'وحید صرامی 'روز پنج شنبه در آیین گشایش دومین كارگاه آموزش منطقه ای نشریات دانشجویی در همدان افزود: این كارگاه در سال آینده در دو سطح حرفه ای و نیمه حرفه ای برگزار خواهد شد.

وی اظهار داشت: با این رویكرد كارگاه ها به سمت كیفی شدن پیش می روند و تجربیات دانشجویان فعال در این عرصه بالاتر خواهد رفت.

صرامی ادامه داد: دستورالعمل اجرایی شدن نشریات دیجیتال به دانشگاه ها ابلاغ و سال آینده این نشریات رتبه بندی خواهند شد.

وی عنوان كرد: تعداد قابل ملاحظه ای از دانشجویان دانشگاه علوم پزشكی در اختتامیه جشنواره ملی به عنوان نشریه برگزیده حضور خواهند داشت.

مشاور فرهنگی و فوق برنامه وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشكی نیز در این آیین گفت: خداوند در قرآن كریم به قلم سوگند یاد كرده است كه این امر نشان دهنده ی قداست و ارزش والای قلم است.

حجت الاسلام 'محمد شاهرخ' افزود: دانشمندان و عالمان در روز قیامت اولین كسانی هستند كه شفاعت شامل حال آن ها می شود و خبر برگرفته از 'مخبر' است كه از صفات خداوند منان به شمار می رود.

وی با بیان اینكه یك خبر خوب دارای ویژگی های علمی، اخلاقی و روشنایی است ادامه داد: خداوند در قرآن پس از تعبیر كلمه خبر به تفسیر آن می پردازد.

حجت الاسلام شاهرخ عنوان كرد: خبر اسلامی خبری است كه بر اساس تجسس، افشا و آبروریزی نبوده و هدف از درج آن اصلاح امور جامعه باشد.

7530/576/320
۰ نفر