۲۱ بهمن ۱۳۹۰، ۱۹:۰۵
کد خبر: 30810985
T T
۰ نفر

تهران - تيم فوتبال استقلال تهران با شكست 2 بر صفر ذوب آهن اصفهان، حريف تيم 'الاتفاق' عربستان سعودي در مرحله دوم 'پلي اف' ليگ قهرمانان آسيا شد.

به گزارش ایرنا، نمایندگان فوتبال ایران ساعت 15/17 دقیقه امروز (جمعه)‌ در جریان لیگ قهرمانان آسیا به مصاف هم رفتند تا برنده این دیدار در مرحله بعدی به مصاف تیم 'الاتفاق' عربستان سعودی برود.

در جریان این دیدار تیم استقلال كه از حمایت هواداران خود سود می برد، با ارایه یك بازی زیبا و منطقی به برتری 2 بر صفر دست یافت.

تیم ذوب آهن اصفهان نیز كه با افت شدیدی نسبت به سال های گذشته مواجه شده است، در این بازی حرفی برای گفتن نداشت تا از لیگ قهرمانان آسیا وداع كند.

در دقایق ابتدایی این دیدار، تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان، توپ و میدان را در اختیار داشت و در دقیقه پنجم، شوت زیبای 'داوود حقی' با واكنش 'مهدی رحمتی' مواجه شد تا نخستین صحنه حساس این دیدار شكل بگیرد.

این دیدار مهم با احتیاط زیاد از سوی بازیكنان دو تیم دنبال می شد و همین امر سبب شد تا در دقایق نخست، صحنه چندان حساسی شكل نگیرد.

در دقیقه 24 این دیدار، تیم فوتبال استقلال تهران با حركت تیمی زیبای بازیكنان خود به گل دست یافت.

در این صحنه، 'فریدون زندی' توپ را به 'جی لوید ساموئل' رساند كه ارسال این بازیكن با ضربه پای چپ 'خسرو حیدری' به آرامی درون دروازه تیم ذوب آهن اصفهان قرار گرفت.

در ادامه نیمه نخست، بازیكنان تیم ذوب آهن برای جبران گل خورده تلاش زیادی به كار بستند اما توان رسیدن به دروازه استقلال را نداشتند تا 45 دقیقه نخست با برتری یك بر صفر تیم استقلال به پایان برسد.

در نیمه دوم، بازیكنان تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان كه در آستانه حذف از لیگ قهرمانان آسیا قرار داشتند، حملات مختلفی را به روی دروازه حریف طراحی كردند و از سوی دیگر،‌ كادر فنی استقلال نیز با به میدان فرستادن 'اسماعیل شریفات' به دنبال استفاده از ضدحملات بود.

در دقیقه 67، تیم استقلال كه به خوبی از فضاهای پشت مدافعان ذوب آهن استفاده می كرد به گل دوم خود دست یافت تا با خیالی آسوده به دقایق باقی مانده بیاندیشد.

در این دقیقه، توپ ارسالی از جناح چپ با ضربه سر 'آرش برهانی' درون دروازه ذوب آهن قرار گرفت.

یك دقیقه پس از این گل، آرش برهانی با حركتی زیبا توپ را به محوطه جریمه ذوب آهن رساند كه 'اسماعیل شریفات' ناباورانه این فرصت گلزنی را از دست داد.

بازیكنان استقلال در دقایق پایانی به حفظ توپ پرداختند و در مقابل، تیم ذوب آهن نیز برنامه خاصی برای گلزنی نداشت تا این دیدار با نتیجه 2 بر صفر به پایان برسد.

تیم فوتبال استقلال تهران در ادامه این مسابقات، روز 29 بهمن ماه در ورزشگاه آزادی تهران میزبان تیم 'الاتفاق' عربستان سعودی خواهد بود كه در صورت پیروزی در این دیدار، جواز حضور در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا را به دست می آورد.

3783 / 1589
۰ نفر