۲۱ بهمن ۱۳۹۰، ۱۱:۳۲
کد خبر: 30810173
T T
۰ نفر

شهركرد - امام جمعه فارسان از توابع چهارمحال و بختياري گفت: راهپيمايي حماسي مردم در22 بهمن ، كابوسي وحشتناك براي توطئه‌گران است.

حجت‌الاسلام 'عبدالعلی پوراكبر' روز جمعه در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا با تبریك فرا رسیدن سی و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: امام خمینی‌(ره)‌، انقلابی را رهبری كرد كه توطئه‌گران و بدخواهان از آغاز وقوع آن تلاش كردند آن را از مسیر اصلی منحرف كنند.

وی ادامه داد:‌ وقتی دشمن با تمام توان و تجهیزات به مبانی و اصول نظام جمهوری اسلامی حمله كند ، از هیچ شخص و جریانی پذیرفته نیست كه سكوت كند و اقدامی در دفاع از ولایت، رهبری و نظام اسلامی انجام ندهد.

پوراكبر گفت: اوج استكبار ستیزی و بیداری اسلامی از انقلاب اسلامی ایران است و همه باید با جان و مال خود در این نبرد سهمگین از انقلاب اسلامی و ولایت فقیه دفاع كنیم.

حجت الاسلام پوراكبر با بیان اینكه قدرت‌‌های جهانی از تمام شگردها و روش‌ها برای بازگرداندن سلطه خود بر ملت ایران استفاده كردند، گفت: مردم ایران با عزم و ایستادگی خود مانع از چنین كاری شده است و تسلیم سلطه قدرت‌‌های جهانی نخواهد شد.

حجت الاسلام پوراكبر ، تفكر و اندیشه امام خمینی (ره) را زیر‌بنایی‌ترین موضوع انقلاب اسلامی عنوان كرد و افزود: برخی از افراد بیماردل باهدف فتنه‌انگیزی و تهاجم مستقیم به اندیشه امام راحل‌(ره) ، نقاب از چهره انداخته و آشكارا در برابر ولایت فقیه ایستاده‌اند.

امام جمعه فارسان تصریح كرد: در این برهه حساس از تاریخ انقلاب، اعتقاد عمیق به ولایت فقیه و بصیرت، راهكار خنثی شدن توطئه بدخواهان و توطئه‌گران است.

امام جمعه فارسان تصریح كرد: حضور حماسی مردم در راهپیمایی22 بهمن ، خواب دشمن را آشفته می كند.

547/