۱۳ بهمن ۱۳۹۰، ۲۰:۰۳
کد خبر: 30795306
T T
۰ نفر

تهران- بازيگر فيلم 'تلفن همراه رييس جمهور' با بيان اينكه اين اثر آبرومند و مبتني بر داستان است گفت: معتقدم اين فيلم از آثار خوب جشنواره سي ام فجر خواهد بود.

'نیما شاهرخ شاهی' روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگار گروه فرهنگی ایرناافزود: سینمای معاصر دنیا، بیشتر داستان گراست و این فیلم نیز داستان خود را به شیوه ساده ای بیان می كند.

وی ادامه داد: فیلم تلفن همراه رییس جمهور به هیچوجه اثری سیاسی نیست و فقط بدنبال بیان موضوعات اجتماعی است.

بازیگر فیلم 'پارك وی' گفت: نقش من در فیلم 'تلفن همراه رییس جمهور' نكته خاص و جایی برای ارایه بازی خاص نداشت، اما با خواندن فیلنامه، برای همكاری با علی عطشانی ترغیب شدم.

این بازیگر سینما درباره علت حضور خود در فیلم 'تلفن همراه رییس جمهور' توضیح داد: حضور در مقابل دوربین 'علیرضا زرین دست' افتخاری است. ضمن آنكه بازی در كنار 'مهدی هاشمی' دلیل دیگری برای حضور در این اثر سینمایی بود.

شاهرخ شاهی به دیگر فیلم هایی كه در آن نقش آفرینی كرده و در جشنواره امسال حضور دارند ، اشاره كرد و ادامه داد: علاوه بر تلفن همراه رییس جمهور در فیلم های 'گیرنده' و 'خودزنی'ایفای نقش كرده ام كه در روزهای آتی جشنواره فیلم فجر به نمایش در می آیند.

وی ادامه داد: علاقه داشتم دو فیلم 'سورپرایز' و 'صفحه 113' كه معتقدم بازی ام در آنها بطور حتم دیده می شود و قابلیت درخشش دارند، در بخش رقابتی جشنواره حضور یابند كه این اتفاق نیافتاد.

فیلم 'تلفن همراه رییس جمهور' به كارگردانی علی عطشانی صبح چهارشنبه در نوبت دوم نمایش سینمای اهالی رسانه جشنواره فجر اكران شد.

در این فیلم سینمایی علاوه بر شاهرخ شاهی، مهدی هاشمی، بهناز جعفری، اكبر عبدی و آتیلا پسیانی ایفای نقش كردند.

سی امین جشنواره بین المللی فیلم فجر تا 22 بهمن ماه ادامه دارد.

فراهنگ ** 9173 ** 1071
۰ نفر

سرخط اخبار فرهنگ