۱۱ بهمن ۱۳۹۰، ۱۶:۳۴
کد خبر: 30790737
T T
۰ نفر

ياسوج - آيين گراميداشت ياد و خاطره مرحوم 'ايرج شگرف نخعي' رييس كانون بازنشستگان وزارت آموزش و پرورش روز سه شنبه در ياسوج مركز كهگيلويه و بويراحمد برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، این آیین از سوی كانون بازنشستگان فرهنگی و اداره كل آموزش و پرورش كهگیلویه و بویراحمد برگزار شد و جمعی از فرهنگیان و بازنشستگان فرهنگی استان در آن حضور داشتند.

'محمدرحیم دهراب پور' رییس كانون بازنشستگان اداره كل آموزش و پرورش كهگیلویه و بویراحمد در این آیین، گفت: مرحوم 'ایرج شگرف نخعی' فردی متدین، باوقار و وظیفه شناس و از گمنامان خدمتگزار در جامعه است.

عضو هیات مدیره كانون بازنشستگان وزارت آموزش و پرورش در كهگیلویه و بویراحمد نیز در این آیین، گفت: این بزرگداشت احترام به معرفت، انسانیت و منزلت است كه برای انسانی ماندگار و خدوم برگزار شده است.

'نوایی' افزود: كانون بازنشستگان اداره كل آموزش و پرورش كهگیلویه و بویراحمد از فعال ترین كانون های بازنشستگان كشور است.

مدیركل آموزش و پرورش كهگیلویه و بویراحمد نیز در این آیین، گفت: موضوع تعلیم و تربیت انسان است و ابعاد وجودی انسان هنوز برای بشر ناشناخته مانده است.

'پرویز طاهری' افزود: انسان كامل تجلی نور خداوند است و هر اندازه كه انسان ها به انسان كامل نزدیكتر شوند جلوه های نور الهی به همان میزان در وجودش ظاهر می شود.

وی بیان كرد: كرامت از ویژگی های معلم است و تمام آحاد جامعه می بایست تلاش كنند معلم در جامعه به نحوی كه شایسته است تكریم شود.

طاهری اظهار داشت: مرحوم 'شگرف نخعی' سوابق ارزنده ای از خدمت خالصانه در دوران خدمت خود دارد و این افتخاری برای فرهنگیان به شمار می رود. ك/2

671/7535

سرخط اخبار استان‌ها