۱۰ بهمن ۱۳۹۰، ۱۵:۵۰
کد خبر: 30788594
T T
۰ نفر

تهران- فرهنگسراي سرو همزمان با آغاز دهه فجر، 'آئين تجليل و تقدير از خلبانان پيشكسوت و قهرمانان هشت سال دفاع مقدس' را روز پنجشنبه (13 بهمن ماه) برگزار مي كند.

به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای سرو، 'رضا دوستعلی' رییس مراكز فرهنگی هنری منطقه شش گفت: فرهنگسرای سرو همزمان با ایام دهه فجر 'آئین تقدیر و نكوداشت خلبانان دلیر نیروی هوایی در هشت سال دفاع مقدس' را برگزار می كند.

دوستعلی افزود: این مراسم با حضور 'محمدباقر قالیباف'، شهردار تهران، 'مهدی چمران'، رییس شورای شهر تهران، خلبانان نیروی هوایی و نیز پیشكسوتان و قهرمانان این عرصه در سه دوره متفاوت انقلاب، جنگ تحمیلی و دوره معاصر برگزار خواهد شد.

همچنین تیمسار 'محسن دره باغی' جانشین فرمانده نیروی هوایی و تیمسار 'گودینی' فرمانده پایگاه یكم شكاری نیز در این مراسم حضور خواهند داشت.

در این مراسم برنامه‌هایی از جمله پخش كلیپ درباره شهیدان خلبان هواپیمای F-5، فانتوم RF4 و شهیدان هواپیمای تامكت و سخنرانی فرزندان این شهیدان اجرا می‌شود.

همچنین پخش كلیپ خلبانان حاضر در این مراسم و نیز اهدای تندیس و لوح تقدیر و هدایا به 33 خلبان نیروی هوایی بخشی از مراسم آئین تجلیل از خلبانان نیروی هوایی در هشت سال دفاع مقدس خواهد بود.

این مراسم روز پنجشنبه (13 بهمن ماه) از ساعت 18 تا 21 در فرهنگسرای ارسباران واقع درخیابان شریعتی، بالاتر از سیدخندان، خیابان جلفا برگزار خواهد شد.

تهرام/7245/ /1556/
۰ نفر

سرخط اخبار فرهنگ