۷ بهمن ۱۳۹۰، ۱۵:۱۲
کد خبر: 30783140
T T
۰ نفر

ساري - فرمانده قرارگاه غدير سپاه پاسداران انقلاب اسلامي شمال كشور ، انقلاب اسلامي را رويدادي عظيم و سترگ دانست كه مي توان آن را با نهضت انبياي الهي مقايسه كرد .

سردار سرتیپ پاسدار ' علی شالیكار ' روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در ساری، افزود: وقوع انقلاب شكوهمند اسلامی یكی از رخدادهای مهم و بی نظیر تاریخ معاصر است كه توانست معادلات منطقه ای و بین المللی را به نفع مستضعفان و مردم تحت ستم تغییر دهد .

وی اظهار داشت : تحلیل وضعیت نهضت های اسلامی و تحولات بوجود آمده در جوامع مختلف و به صورت خاص در جوامع اسلامی نشان می دهد كه انتقال مبانی و اصول حاكم بر اندیشه های انقلابی امام راحل و تبیین آموزه های انقلاب اسلامی در طول دهه های گذشته ، نقش محوری بر ایجاد این نهضت ها داشته است .

فرمانده قرارگاه غدیر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شمال كشور با اشاره به نقش رهبری حضرت امام خمینی (ره) در پیروزی انقلاب اسلامی ، افزود : حتی می توان گفت كه سالیان دراز به طول خواهد انجامید تا آیندگان درك كامل و دقیقی از شخصیت بی بدیل و بی نظیر امام خمینی (ره) بیابند .

شالیكار با اشاره به نقش مقام معظم رهبری در هدایت انقلاب اسلامی ، گفت : پس از ارتحال جانگداز و ملكوتی امام راحل ، خلف شایسته ای ، رسالت خطیر انقلاب اسلامی را بر دوش كشیدند و با سرافرازی و اطمینان این بار سنگین را به سر منزل مقصود رساندند.

وی به جایگاه پر ارزش نظام مقدس جموری اسلامی ، اظهار داشت : با تشكیل نظام مقدس جمهوری اسلامی ساختار جدیدی بر مبنای دین مداری و مردم سالاری در ایران اسلامی شكل گرفت كه تاثیرات فراوانی بر سایر كشورها داشته است .ك/3

519/402

سرخط اخبار استان‌ها