۲۲ دی ۱۳۹۰، ۱۱:۴۱
کد خبر: 30761794
T T
۰ نفر

همدان-سازمان بسيج اساتيد دانشگاه هاي استان همدان با صدور بيانيه اي در محكوميت ترور دانشمند هسته اي ايران تاكيد كردند كه اين اقدامات خبيث دشمنان راه پيشرفت و سر افرازي ايران اسلامي را سد نخواهد كرد.

در این بیانیه كه نسخه ای از آن روز پنجشنبه به خبرگزاری ایرنا نمابر شد آمده است:اقدام تروریستی استكبار جهانی بار دیگر سربازی خدوم و فداكار و دانشمندی فرهیخته را از ایران اسلامی گرفت، شهید'مصطفی احمدی روشن' در آستانه سالگرد شهادت دكتر'علی محمدی'در آتش كینه دشمنان انقلاب اسلامی ایران بزرگ سوخت و برگ زرینی به صفحات افتخار آمیز جهاد علمی توسط نسل جوان و انقلابی ایران افزود.

در ادامه این بیانیه آمده است: استادان بسیجی دانشگاه های همدان ضمن تسلیت به مناسبت شهادت این دانشمند ایرانی با روح بلند او و تمامی شهدای انقلاب اسلامی و شهدای عرصه پیشرفت علمی كشور پیمان می بندند كه راه پر فروغ آنان را تا تحقق كامل اهداف متعالی نظام اسلامی و محو و نابودی استكبار جهانی ادامه خواهند داد.

در بخش دیگر این بیانیه با بیان اینكه ملت بزرگ ایران در ادامه راه امام خمینی(ره) و در پی رهنمودهای مقام معظم رهبری تا آخر ایستاده اند گفته شده است:این ترورهای كور نشان دهنده تاثیر پیشرفت علمی كشور در استقلال همه جانبه ایران و تبدیل شدن نظام جمهوری اسلامی به الگویی پر افتخار و ماندگار در خاورمیانه می باشد.

در بخش پایانی این بیانیه آمده است :دشمنان این مرزو بوم بهتر است به جای این اقدامات بی هدف مشكلات داخلی خود را كه در بحران های اقتصادی و سیاسی آمریكا و اروپا به ظهور رسیده است بپردازند.

7530/576