۱۰ دی ۱۳۹۰، ۹:۱۷
کد خبر: 30740985
T T
۰ نفر

ورامين – معاون طرح و عمليات يگان ويژه نيروي انتظامي گفت: استكبار جهاني در مقابله با نظام مقدس جمهوري اسلامي از هيچ تلاشي فروگذار نيست و از هر ابزاري جهت مقابله با ايران اسلامي استفاده مي كند.

سردار 'حبیب الله جان نثاری' شب گذشته در مراسم گشایش نمایشگاه گرامیداشت 9 دی كه در گلزار شهدای سید فتح الله ورامین برگزار شد اظهار داشت: پس از جنگ جهانی دوم تقابل میان غرب و شرق به سركردگی آمریكا و شوروی كه به عنوان جنگ سرد نامیده می شد آغاز و در این میان این دو كشور سعی كردند تا نقاط استراتژیك جهان را به خود اختصاص دهند.

وی افزود: خاورمیانه به عنوان مهمترین منطقه در جهان محسوب می شود كه به دلیل دارا بودن منابع عظیم نفت همواره مورد توجه این كشورهای قرار داشتند و سعی داشتند تا با یارگیری خود را به این منابع نزدیك كنند.

وی اظهار داشت: آمریكا سعی كرد تا با تجهیز شاه(پهلوی)، ایران را باصطلاح به عنوان ژاندارم منطقه و حافظ منافع آمریكا قرار دهد و از طرف دیگر نیز شوروی با تجهیز كشورهایی نظیر عراق حضور خود را در منطقه تثبت نماید.

جان نثاری افزود: تقابل میان غرب و شرق به سركردگی آمریكا و شوروی در جنگ سرد، با پیروزی نظام مقدس جمهوری اسلامی به پایان راه خود رسید و در این میان شوروی اولین كشوری بودكه تصور می كرد با تبریك گفتن پیروزی انقلاب اسلامی، آمریكا را از صحنه خارج می سازد.

وی اظهار داشت: پس از حمله شوروی به افغانستان كه با موضع گیری ایران اسلامی در محكومیت این تجاوز همراه بود ثابت كرد كه ایران اسلامی بنا به فرموده امام راحل نه به شرق وابسته خواهد شد و نه به غرب و تنها راه جمهوری اسلامی را در پیش خواهد گرفت.

وی افزود: پیروزی انقلاب اسلامی و تقابل با غرب و شرق باعث شد تا تقابل غرب و شرق به اتحاد جهت براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی تبدیل شود كه این امر در اویل پیروزی انقلاب اسلامی با ترور شخصیت های ایران اسلامی و ایجاد غائله هایی نظیر خوزستان و خلق عرب، سیستان و بلوچستان، گنبد و طراحی كودتا همراه شد كه به لطف خدا دشمنان در هیچ كدام از این موارد موفقیتی حاصل نكردند.

معاون طرح و عملیات یگان ویژه نیروی انتظامی اظهار داشت: تدارك حمله عراق به ایران نیز در راستای براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی صورت گرفت كه رشادت و از خودگذشتگی جوانان این مرز وبوم، استكبار را در این طراحی نیز با شكست مواجه ساخت.

وی گفت: بعد از دفاع مقدس، دشمن در طراحی های صورت گرفته در اتاق فكر خود به این نتیجه رسید كه برای براندازی جمهوری اسلامی باید بر سه محور تهاجم فرهنگی یا استحاله فرهنگی ، جلوگیری از دست یابی ایران به علوم پیشرفته و قرار دادن مردم در برابر نظام فعالیت خود را متمركز كند تا به اهداف خود كه در جنگ سخت به آن دست نیافته برسد.

جان نثاری تصریح كرد: دشمن از جریان 18 تیر سال 78 تا جریان فتنه سال 88 ، به مدت 10 سال برنامه ریزی كرد تا بتواند محصول بذری را كه كاشته به نفع خود درو كند تا براندازی حكومت اسلامی ایران به نتیجه برسد.

وی گفت: امروز باید دقت داشت كه در جنگ نرم خمپاره و تركش به چشم دیده نمی شود تا بتوان برای فرار از آسیب های آن اقدامی كرد ، امروز دشمن در جنگ نرم فضا و جامعه را پر از تركش های فرهنگی كرده كه شاید به همه ما و فرزندان ما اصابت كند.

جان نثاری تأكید كرد: اگر یك لحظه غفلت كنیم مورد اصابت تیر و تركش های دشمن قرار می گیریم.

وی اظهار امیدواری كرد كه در سایه تلاش و بصیرت مردم ایران اسلامی و كمك به جذب حداكثری افراد ، زمینه خنثی شدن توطئه های نرم دشمنان فراهم شود .

تهرام/7254/1275
۰ نفر