۸ دی ۱۳۹۰، ۱۴:۴۶
کد خبر: 30738703
T T
۰ نفر

فتنه 88 اقدامي ريشه دار با اهداف خطرناك بود

۸ دی ۱۳۹۰، ۱۴:۴۶
کد خبر: 30738703

تبريز- رييس ستاد مركزي بزرگداشت 9 دي ماه گفت: فتنه سال 88 اقدامي ريشه دار با اهداف بسيار خطرناك و براندازانه بود.

علی محمد نائینی روز پنجشنبه در همایش بزرگداشت 9 دی در تبریز، افزود: فتنه دو سال قبل برآیند تمام روش های دشمنان برای براندازی جمهوری اسلامی بود كه استكبار جهانی همه قدرت نرم خود را برای از بین بردن نظام به كار گرفته بود.

وی اظهار كرد: در این راستا، دشمنان نظام از تمام گروه ها و تشكل معاند اعم از سلطنت طلبان، اصلاح طلبان آمریكایی، منافقین و سایر گروه ها در قالب بنیاد سوروس اقدام به شبكه سازی از مدت ها قبل از انتخابات ریاست جمهوری كرده بود.

نایینی اضافه كرد: دشمنان خارجی و معاندین داخلی برای زمینه سازی فتنه های سال 88 از كوتاهی دستگاه های فرهنگی و نخبگان فكری و همچنین بی بند و باری های اقتصادی دوره های مختلف و آلودگی كارگزاران دولت های قبلی استفاده های مختلفی بردند.

وی، نوك حملات فتنه گران را ولایت فقیه عنوان و اظهار كرد: از آنجایی كه دشمنان و نظام سلطه به اهمیت و ارزش بایسته ولایت فقیه و رهبری انقلاب در طی 32 سال گذشته پی برده است، در صدد است تا این اصل مترقی را مورد حمله قرار دهد.

نایینی، با بیان اینكه براندازی نرم جزو اهداف مهم جریان فتنه بود، گفت: نظام سلطه در 31 كشور جهان به وسیله انقلابات رنگی و در 18 كشور از طریق ورود به انتخابات، نظام های سیاسی را تغییر داده كه این هدف كلان نظام استكبار در ایران اسلامی با شكست مواجه شد.

وی افزود: با توجه به پیشرفت های چشم گیر جمهوری اسلامی ایران در طی 32سال اخیر در عرصه های مختلف موجب دلنگرانی نظام سلطه شده است كه برای مقابله با این همه توسعه و ترقی دشمنی آنها با نظام طبیعی است.

نایینی گفت: دشمنان متوجه شده اند كه با قدرت سخت نمی توانند با جمهوری اسلامی مقابله كنند و از یك دهه قبل جنگ نرم و مقابله نرم را با ایران در پیش گرفته اند.

وی یادآور شد: بر همین اساس بود كه دشمنان خارجی و فتنه گران داخلی در حوادث 88 از ظرفیت های اجتماعی و آسیب پذیری های درونی ما سوء استفاده كردند تا هویت كشور ما كه دینی و اسلامی است، از بین ببرند.

نایینی، حماسه 9 دی را شاخص میزان وفاداری و زاویه افراد مختلف نسبت به نظام و ولایت فقیه عنوان كرد و گفت: در این روز حماسی چهره های واقعی افراد مشخص شد.

7236/587/245
۰ نفر