۶ دی ۱۳۹۰، ۱۴:۳۷
کد خبر: 30734519
T T
۰ نفر

كرمانشاه - فرماندار پاوه گفت: هشت عضو اصلي هيئت اجرايي نهمين دوره انتخابات مجلس شوراي اسلامي در اين شهرستان از ميان 30 معتمد محلي انتخاب و معرفي شدند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حسین خدرویسی روز سه شنبه در جلسه انتخاب اعضای هیئت اجرایی، گفت: اعضای منتخب هیئت اجرایی به همراه فرماندار به عنوان رییس هیئت و رییس اداره ثبت احوال و نماینده شورای شهر، اعضای اصلی هیئت اجرایی نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی را در مركز حوزه انتخابیه پاوه و اورامانات تشكیل می دهند.

وی در ادامه گفت: نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی یك مأموریت و رسالت خطیر دیگری است كه فراهم كردن زمینه برگزاری و شركت در آن وظیفه و تكلیف ملی و شرعی است و عمل به قانون و اجرای آن و صیانت از آرای مردم مهمترین راهبرد برگزاركنندگان و عوامل اجرایی انتخابات است.

خدرویسی از تعامل بسیار خوب اعضای ستاد انتخابات با هیئت نظارت در شهرستان پاوه خبر داد و گفت: هدف و تلاش همه دست اندركاران انتخابات برگزاری انتخاباتی سالم با حضور و مشاركت حداكثری مردم است.

رییس ستاد انتخابات پاوه و اورامانات تصریح كرد: از آغاز ثبت نام از داوطلبان نهمین دوره مجلس شورای اسلامی تا امروز شش نفر ثبت نام كرده اند كه همگی آنها مرد هستند.ك/2

567/7448