۵ دی ۱۳۹۰، ۱۸:۲۹
کد خبر: 30733134
T T
۰ نفر

تهران- وزير كشور گفت: بيشترين ميزان ثبت نام در داوطلبي نمايندگي نهمين دوره مجلس شوراي اسلامي از آن استان تهران و استقبال براي ثبت نام بسيار چشمگير است.

'مصطفی محمد نجار' روز دوشنبه در جریان بازدید از ستاد انتخابات شهرستان تهران در پاسخ به سوال خبرنگار ایرنا استان تهران افزود: به دلیل آنكه انتخابات در جمهوری اسلایم ایران، كاملا مردمی و ملی است، من از ملت فهیم ایران می خواهم با رعایت تقوای سیاسی و انتخاباتی، همه در این امر مهم حضور یابند و به وظیفه شرعی خود در این زمینه عمل كنند.

وی از داوطلبان خواست كار ثبت نام را به روزهای پایانی محول نكنند و گفت: داوطلبان هرچه زودتر كار ثبت نام خود را انجام دهند تا میزان مراجعه در روزهای پایانی كاهش و بعد از آن كار بررسی مدارك در اسرع وقت آغاز شود.

محمدنجار افزود: تاكنون 1020 نفر در كشور ثبت نام قطعی كرده اند كه این میزان در روزهای آینده افزایش خواهد یافت.

وی درباره حضور بانوان در جریان ثبت نام برای نمایندگی نهمین دوره مجلس شورای اسلامی گفت: حضور بانوان همچنان كه در تمام عرصه ها حضور پررنگی است، در این زمینه هم حضور موثری خواهند داشت.

وزیر كشور گفت: اكنون تنها سه روز از آغاز كار ثبت نام می گذرد و به یقین در روزهای آینده ما شاهد حضور تعداد بیشتری از بانوان در این عرصه خواهیم بود.

تهرام/9977//1556/
۰ نفر