۵ دی ۱۳۹۰، ۱۷:۳۶
کد خبر: 30733019
T T
۰ نفر

اصفهان - سرپرست تيم فوتبال فولاد مباركه سپاهان از توافق اين باشگاه با يك بازيكن برزيلي خبرداد و گفت: اين بازيكن روز جمعه به جمع بازيكنان سپاهان اضافه مي شود.

'رسول خوروش ' روز دوشنبه در گفت وگو با ایرنا اظهارداشت: این بازیكن 'برونو سزاز كوریا' نام دارد كه در فصل گذشته لیگ فوتبال ارمنستان برای تیم 'بانانتس' این كشور در 25 بازی 16 گل به ثمر رسانده است.

وی با بیان اینكه توافقات اولیه با این بازیكن انجام شده است ، تصریح كرد: قرارداد این بازیكن پس از انجام معاینات و تایید كادرپزشكی تیم فوتبال منعقد خواهد شد.

سرپرست تیم فوتبال سپاهان درباره وضعیت 'فرزاد حاتمی' بازیكن ناراضی تیمش نیز گفت : این بازیكن اعلام كرده كه با مدیریت باشگاه اختلاف دارد و از اینرو احتمال دارد از تیم فوتبال سپاهان جدا شود، بسیار زیاد است.

وی با بیان اینكه چند ساعت قبل از سفر خارج كشور به اصفهان بازگشتم، اظهارداشت: در جریان دلیل اختلافات 'فرزاد حاتمی' با مدیریت باشگاه نیستم اما براساس مذاكرات تلفنی كه با 'علیرضا رحیمی' مدیرعامل باشگاه داشتم ، احتمال جدایی حاتمی از تیم سپاهان زیاد است.

سرپرست تیم فوتبال سپاهان تاكید كرد: چنانچه بازیكنی قصد جدایی از تیم سپاهان را داشته باشد پس از بررسی شرایط تیم و با صلاحدید كادرفنی به او رضایتنامه خواهیم داد زیرا معتقدیم نباید مانع پیشرفت بازیكن شویم.

خورورش درباره وضعیت 'جانواریو' بازیكن برزیلی این تیم نیز گفت: تیم فوتبال سپاهان به این بازیكن نیاز دارد و بنابراین جدایی او از تیم سپاهان امكانپذیر نیست.

وی در ادامه از برگزاری اردوی آماده سازی این تیم در جزیره كیش خبرداد و افزود: تمرینات تیم سپاهان امروز زیر نظر 'كرانچار' انجام شد و قرار است از فردا به مدت یك هفته در كیش اردوی آماده سازی برگزار كنیم.

سرپرست تیم فوتبال سپاهان یادآور شد: در اردوی آماده سازی، با تیم های مس سرچمشه كرمان و نفت تهران دیدارهای تداركاتی برگزار خواهیم كرد.

7132/1011/1647

سرخط اخبار ورزش